Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tallin ilmapiiri pilalla, ilkivaltaa, meteliä..

Lähettäjä: :( 
Päivämäärä:   1.11.24 17:59:23

Tallille, jossa olen asiakkaana on tullut kaksi uutta asiakasta, toinen toi kaksi hevosta ja toinen yhden. Mukana tuli myös hevosten vuokraajat, toisen asiakkaan kahdella hevosella käy yhteensä kolme vuokraajaa ja osa vuokraajista ottaa myös teini-ikäiset lapset mukaan. Isohko talli kyseessä, 28 asiakaspaikkaa.

Lyhyen ajan sisällä tallin meno muuttunut mahdottomaksi ja kaikki tapahtunut sinä aikana, kun tullut uusia. Tallissa on hirveä meteli, tavarat ovat hujan hajan, kun ne ennen oli siististi ja omilla paikoillaan. Tavaraa on myös alkanut katoamaan, omia tavaroitani löytyy omituisista paikoista. Myös ihan ilkivaltaa tehty, kuten taannoin oli yhdellä toinen ohja niin, että irtosi kesken ratsastuksen, yhdellä oli mystisesti satulavyö yön aikana rätkennyt soljen kohdalta ompeleista ja yhdellä katkesi jalustinhihna. Kameravalvonta on seuraava askel, mutta hermot on mennä tässä touhussa! Olen ollut samalla tallilla pian 10 vuotta ja pois en todellakaan haluaisi. Mutta aivan pöhlöä koko meno tällä hetkellä!

Re: Tallin ilmapiiri pilalla, ilkivaltaa, meteliä..

Lähettäjä: Milos 
Päivämäärä:   1.11.24 18:04:38

Tallinpitäjä on ainoa joka voi asiaan puuttua. Puhuitko ensin hänelle asiasta ? Tänne kirjoittaminen ei ongelmaan auta.

Lähettäjä: Muisto 
Päivämäärä:   1.11.24 19:03:13

Asikkaan ei kannata puuttua tallinpitäjän työ.’Mutta vuokraajat tuovat talleihin ratsastukoulun tunnelman mutta ilman järjestystä. On ikävä olla asiakkaana näissä talleissa. Olisi hyvä jos olisi vuokratallit erikseen.

Lähettäjä: muikku 
Päivämäärä:   1.11.24 20:16:50

Mitä tallinpitäjä sanoo? se kai tässä on tärkeintä. Meillä on myös tallilla muutamalla hevosella vuokraaja, siisteja ja hyvin käyttäytyviä aikuisia ihmisiä. Että turha yleistää. mun hevosella ei ole vuokraajaa mutta mulla ei mitään heitä vastaan. Eivätkä todellakaan tuo "ratsastuskoulun tunnelmaa". Molemmat vielä erittäin hyviä ratsastajia, VaB tasoa.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   1.11.24 20:17:58

Sama kokemus, mutta huomattavasti pienemmällä tallilla. Tp ei myöskään tykännyt menosta, joten lähtöpassit saivat. Kannattaa kertoa tp:lle huolensa, etenkin jos olet jo 10v ollut itse asiakkaana.

Lähettäjä: ihih 
Päivämäärä:   1.11.24 20:21:31

Aloittaja ei kertonut mitä tallinpitäjä sanoi, kun hän kertoi asiasta.

Lähettäjä: Elsa 
Päivämäärä:   1.11.24 20:27:03

Tp kanssa suoraan keskustelua asiasta, ei mitään tapahdu jos ei kukaan sano mitään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.