Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä koulusuokki?

Lähettäjä: Toiveikas 
Päivämäärä:   30.10.24 13:22:27

Mistä lähtisitte etsimään laadukkaan kouluratsun aihiota? Voisi olla 2-5v, kolme hyvää askellajia, potentiaalia vaativiin asti. Voisi olla myös ori jos on asiallinen käsitellä (osataan kyllä olla niiden kanssa ja tarvittaessa toki myös ruunata).

Voisi myös kiinnostaa sopivan tamman liisaus varsaa varten.

Markkinoiden tarjonta on tiedossa. Mietin että mistä kyselis "tiskin alta". Tonttuja on projektiin varattuna sopivasti.

Re: Mistä koulusuokki?

Lähettäjä: Putte 
Päivämäärä:   30.10.24 13:30:53

Viitasen Anitallahan kasvaa jos minkälaista timanttia, sieltä lähtisin itse kyselemään

Lähettäjä: /// 
Päivämäärä:   30.10.24 13:45:54

Hupsishan on myynnissä, osta siitä niin saat valmiin. Kasvattajista esim. Kylämäki ja Kajanto on ihan katsomisen arvoiset. Henkkoht en arvosta Viitasen värijalostusta enkä varsinkaan tapaa astuttaa tammat liian nuorina (1-2v), mutta jokainen pistää itse omat arvonsa järjestykseen.

Lähettäjä: Haaveileva myös 
Päivämäärä:   30.10.24 13:53:22

Minkähänlaisia tonttuja tuollaiseen projektiin tarvitsisi?

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   30.10.24 13:54:40

Lähettäjä: Haaveileva myös
Päivämäärä: 30.10.24 13:53:22

Minkähänlaisia tonttuja tuollaiseen projektiin tarvitsisi?

6000+

Lähettäjä: Toiveikas 
Päivämäärä:   30.10.24 14:01:48

Haaveileva myös:
Ostohinta on tässä mun tapauksessa se "pienin" kulu, kun tarpeen on maksaa myös ratsuttajalle ja valmennuksesta 2-3krt viikko. Varsan toivoisin saavani alle 10k, jos mennään ikähaitarin yläpäähän ja on jo näyttöä jostain laadusta niin ~15k, tamman/orin tapauksessa olen valmis maksamaan myös mahdollisesta jalostusarvosta. Tamma olisi ensisijaisesti kiikarissa. Ja mielellään saisi olla myös kompaktin kokoinen, hakusessa ei ole isoimmasta päästä suomenratsuja.

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   30.10.24 14:10:47

Itse ehkä katsoisin itseäni miellyttävän isäorin jälkeläisiä ja katsoisin löytyisikö sieltä itseäni kiinnostava yhdistelmä. Sitten ei muuta kuin laittamaan omistajalle kyselyä.
Polestar/Piitsin kasvatit voisi olla myös yksi vaihtoehto varsinaisista kasvattajista.

LähettäjäHarja 
Päivämäärä:   30.10.24 15:29:03

Toiveikas: mulla saattais olla tällainen.

Laitatko sähköpostia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.