Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  MSM, onko hyötyä vanhan hevosen nivelille?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.10.24 10:32:34

Otsikossa kysymys.

Itse olen vähän skeptinen mutta onko kenties joku joka olisi selvän eron nähnyt hevosesta ku syönyt MSM?

Ja onko merkeillä mitään eroa?

Re: MSM, onko hyötyä vanhan hevosen nivelille?

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   29.10.24 11:32:48

Omalla vanhalla hevosellani oli kyllä merkittävä vaikutus MSM:llä niveliin, suosittelen kokeilemaan. Vaikutus näkyy suht nopeasti eli ei ole kovin kallis kokeilu. MSM + Glukosamiini oli omalle toimivin yhdistelmä (monia muitakin nivelaineita tuli kokeiltua, MSM+glukosamiini oli se mikä toimi, muiden kanssa ei eroa). Merkillä ei sinänsä väliä, mutta täyteaineista ei kannata maksaa eli purkkien sisältö kannattaa tarkistaa että ovat pelkkää MSM:ää ja pelkkää glukosamiinia. Itse tilasin aikanaan Makanasta isomman määrän kerralla.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   29.10.24 13:42:14

aloita myös kurkuma!

Lähettäjä: Nora 
Päivämäärä:   29.10.24 21:16:19

Cdg liikkuvuuspaketti tehokkain.

Ruusunmarjarouhe ens hätään…

Lähettäjä: —- 
Päivämäärä:   30.10.24 20:28:36

MSM on auttanut meilläkin. Söin sitä itsekin, kun nivelet oireili. Meillä käytössä MSM+C

Lähettäjä: Q12 
Päivämäärä:   30.10.24 22:04:00

En ymmärrä että klinikka tarjoaa kurkumaa ja ruusunmarjaa nivelrikkoiselle! Yrttejä! Jos edellä mainitut toimisivat aidosti, niitä myytäisiin ihmisille.
Valot päälle sen MSM kanssa.
Nivelrikon kipuilu voi vaihdella viikosta toiseen. Jopa ilman lämpötila/kosteus vaikuttaa kipuun.

Lähettäjä: mummo 
Päivämäärä:   31.10.24 18:53:52

Ihmisillekään ei ole toimivaa lääkitystä nivelrikkoon. Yksi auttaa yhdelle ja toinen toiselle. Varmaan riippuu monista tekijöistä, omista ominaisuuksista, työstä jota tekee ja ympäristöstä, ilmoista..
Itse sairastan nivelrikkoa ja nämä kosteat kylmät syksyt on paskimpia aikoja. Vaivaa, vaikka mitä söisi. Veden kanssa lotraaminen tallissa talvella ja samaa myös töissä, kun on kylmää ja vetoista, se pistää särkemään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.