Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hiekkakentästä kenttä vai tarha?

Lähettäjä: piffpaff 
Päivämäärä:   27.10.24 10:22:52

Mitä tehdä hiekkakentästä? Se olisi todella hyvänkokoinen kenttä, ja jopa puolikkaana olisi isompi kuin joidenkin kentät. Toki en tiedä saisiko siitä sopivan kentän ihan vaan laittamalla hiekkaa päälle. Myös tarha olisi yksi vaihtoehto, mutta sitä on hieman vaikea laajentaa mihinkään, vaikka sen kokoisenakin kävisi parille hepalle ja ei tartteisin huolehtia mutaisista jaloista.
Hevoset tulee vasta ensi vuoden puolella, niin kiire ei sinällään ole. Toki talvella kaikki tekeminen ja kaivaminen yms on hankalampaa.
Vierestä menee hiekkatie (mun mailla, ei muiden käytössä) ja talli on ehkä 100-200m päässä. Rajoittuu metsään ja siihen hiellatiehen. Keskellä mun maita ja lähellä taloa (vaikka ei suoraa näköyhteyttä).

Mitä te itse tekisitte?

  Re: Hiekkakentästä kenttä vai tarha?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.10.24 10:24:15

Kentän, jos sellaiselle on käyttöä.

  Re: Hiekkakentästä kenttä vai tarha?

Lähettäjä: Xy 
Päivämäärä:   27.10.24 10:31:06

Kenttä siitä kannattaa tehdä.

Jos semmoista rupeat alusta asti tekemään, on todella hintavaa. Nyt pääset suhteellisen halvalla.

  Re: Hiekkakentästä kenttä vai tarha?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.10.24 11:17:37

No en edes miettisi, kenttä tietysti jos sellainen suht vähällä vaivalla on jo olemassa. Tarhat saa perustettua halvemmalla kun kentän.

  Re: Hiekkakentästä kenttä vai tarha?

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   27.10.24 11:42:16

Kenttä tietysti. Ja jos tila riittää, niin varatarha mutaisimmille ajoille siihen kylkeen.

Päivittäin ei ole mitään järkeä talutella hevosia noin etäälle tarhaan.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.