Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  CMH - HIHS

Lähettäjä: voi kökkö 
Päivämäärä:   26.10.24 13:13:24

Lähetys pätkii koko ajan, sekä live että arkisto. Kouluradasta näkee muutaman askeleen kerrallaan ja sitten katkeaa ja rinkula pyörii. Sitten taas 3-5 askelta ja sama toistuu ja rinkula pyörii. Näin käy sekä 4G-läppärillä että 5G-puhelmella. Ostin vielä vuosimaksun tähän paskaan.

Re: CMH - HIHS

Lähettäjä: Wiu 
Päivämäärä:   26.10.24 13:14:27

Jännä koska mulla toimii Iphonessa hyvin, ei jumita.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.10.24 13:18:04

Mulla toimii ongelmitta. Vaihda selainta?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   26.10.24 13:21:18

Itselläkään ei ole ongelmia.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   26.10.24 13:49:06

Itse katson siitä maksuttomasta ”pikku”ruudusta ja toimii moitteettomasti!

Lähettäjä: voi kökkö 
Päivämäärä:   26.10.24 14:08:10

Kiitos . ! Firefoxilla toimii kunnolla, Edgellä ja Chromella pätkii koko ajan.

Lähettäjä: ss 
Päivämäärä:   27.10.24 17:38:06

Minulla taas pätki firefoxilla koko ajan, chromella toimi moitteetta.

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   27.10.24 17:44:17

Ihan hirveää kuraa ollut aina. Otin perjantaiksi kokeilujakson pitkästä aikaa ja sama kuvan tökkiminen Chromecastatessa kun aina ennenkin. Puhelimella tää on näkynyt aina ok, mutta en jaksa niin pieneltä ruudulta katsoa. Onneksi Areenasta sai katsoa nämä isot luokat kunnon kuvanlaadulla ja ilman bugeja. Penniäkään en tuosta surkeasta CMHsta ikinä enää maksa, peruin heti perjantaina tilauksen jälkeen.

Lähettäjä: Lissu 
Päivämäärä:   27.10.24 19:27:13

Minäkin menin halpaan ja otin cmh hihsin vuoksi. Ainoastaan pääluokat on pyörinyt moitteetta, mutta aamun 145cm ei puolivälin jälkeen pyörinyt enää ollenkaan ja heitti koko sovelluksesta pois. Nyt viimeistä luokkaa yritin televisiostakin pyörittää, muttei sieltäkään tule kuin 10s kerrallaan ja sitten lataa minuutteja paikallaan. Puhelimessa ja TV:ssa muuten pelaa netti normaalisti.

Lähettäjä: Blaa 
Päivämäärä:   4.11.24 00:31:06

Laitoin nasevaa palautetta CMH:lle lähetyksistä ja niiden toimimattomuudesta. Myös kuvaajien ammattitaidottomuudesta ja hitaudesta. Koko lauantain pätki, valotus vaihteli paljon, esteitä kuvattiin oudoista kulmista ja nuorten irtohypytyksessä sekä muistaakseni six barissa kuvattiin suoraa edestä. Ihan täyttä paskaa ja irtisanoin tilauksen.

Lähettäjä: srl 
Päivämäärä:   4.11.24 08:27:16

Palautetta voitte laittaa srl:oon suoraan. Liina Hannula on hoitanut cmh asiaa siellä. Mielellään ottavat palautetta vastaan, jotta sitä voidaan kehittää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.