Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  HIHS - auton pysäköintisuos.

Lähettäjä: Monika 
Päivämäärä:   24.10.24 08:33:01

Hei,

Minne suosittelette pysäköimään auton HIHS ajaksi? Tulossa Vihdin suunnilta ja osalle matkustajista 0,5 km tai pidempi matka parkista paikan päälle alkaa olla maksimi.

Järjestäjien ohjeet luettu mutta haluaisin tehdä hyvän valinnan.

Kiitos!

  Re: HIHS - auton pysäköintisuos.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.10.24 08:35:19

Eipä täällä oikein muuta ole lähellä kuin triplan parkkihalli. Joskus myös Linnanmäen parkkiin voi saada, mutta lähempää tuskin löytyy.

  Re: HIHS - auton pysäköintisuos.

Lähettäjä: sam 
Päivämäärä:   24.10.24 08:37:17

Niissä samoissa "hyvissä valinnoissa" kiertää kaikki muutkin rinkiä lähikortteleissa, eli ei voi kuin tuurilla ajella ympäriinsä ja kokeilla, jos 500 m on maksimi. Suositeltavaa olisi kyllä tipauttaa liikuntarajoitteiset lähemmäs, ja ajaa auto kauemmas. Tai esim. Triplan parkki ja sieltä pääsee ratikalla melkein Nordiksen eteen.

  Re: HIHS - auton pysäköintisuos.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.10.24 08:46:42

Palkkatilanportti parkkihalli tai tripla.

  Re: HIHS - auton pysäköintisuos.

Lähettäjä: i 
Päivämäärä:   24.10.24 08:47:53

Minulla oli viimeksi Palkkatilanportin hallissa, hyvin toimii. Toisella puolella Triplaa on myös muita Pasilan pysäköinnin halleja.

  Re: HIHS - auton pysäköintisuos.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   24.10.24 09:30:12

Kannattaa jättää oma auto vaikka Espooseen ja jatkaa bussilla siitä. Esimerkiksi Ikean parkkipaikka ilmainen ja Ikean ohi menee linja 200, joka menee Mannerheimintietä. Siitä on lyhyt matka kävellä.

  Re: HIHS - auton pysäköintisuos.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.10.24 09:35:00

IKEAn parkkis on kyllä hurjan kaukana. Veisin itse auton Triplaan ja tulisin siitä julkisilla Nordikselle. Kävellenkään ei ole pitkä matka.

Olen itse helsinkiläinen, viime vuonna onnistuin saamaan auton parkkiin jonnekin Töölöön (oltiin paikalla joka päivä), mutta se oli aivan mahdotonta rallia ympäri kortteleita. Tänä vuonna tullaan vain sunnuntaina ja liikutaan julkisilla.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.