Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Minne hevoseton kouluratsastaja LU

LähettäjäVailla hevosta 
Päivämäärä:   23.10.24 22:29:05

Etsin länsi Uudenmaan alueelta vuokrahevosta, jolla treenata ja valmentautua. Nyt ei mamman mopot kiinnosta ja NIKA on jo nähty. Missä täällä on laadukkaita kouluhevosia vailla vuokraajaa? Olen 45v maksukykyinen ratsastaja. Edellisellä vuokrahevosella startannut VaA asti.

Re: Minne hevoseton kouluratsastaja LU

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.10.24 22:54:28

Hevosia saattaa olla, mutta en ainakaan itse antaisi vuokraajan startata hevosellani mitään vaA. Siihen kannattaa jo hankkia oma.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.10.24 23:11:30

Suljit itsesi pois ehdokkaista. Mamma on usein itsekin maksukykyinen ja mopolla vaativiva A sujuu helposti.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   24.10.24 05:26:26

Aloittajan asenne haiskahtaa nyt siltä, että itse en ainakaan omaani haluaisi tuollaisella ilmoituksella liikkeellä olevalle ratsastajalle vuokrata

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   24.10.24 05:47:00

Täällä olisi ollut länsi Uudellamaalla se mamman mopo jolla olisi voinut kilpaillakin sitä vaativaa ja kehittyä,mutta hän on minulle myös se mamman mopo joten asenne muutos olisi paikallaan.

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   24.10.24 07:00:06

Kyllä ne VaA hevoset on ihan tarkoituksella omaan kisakäyttöön ostettu, joten jos sinulla maksukykyä kerran on, niin osta kuule itsellesi ihan oma. Kuka ihme haluaisi päästää jonkun random vuokraajaan rumpustamaan omallaan?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.10.24 07:42:38

Minä taas kaipailisin nimenomaan kilttiä ja tasaista mamman mopoa vuokralle Länsi-Uudellamaalla :)

Lähettäjä: Vouu 
Päivämäärä:   24.10.24 07:46:53

Huh mikä asenne loistaa tekstistä! Aloittajan ilmoitus huokuu sitä, että ongelmia tarjolla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.10.24 09:12:28

Aloittaja on oikein toiveikkaana laittanut säponsa esille, luuliko oikeasti saavansa vastauksia noin ylimieliseen aloitukseensa?

Osta oma ja rytkyttele sillä menemään äläkä koita hyötyä muiden hevosista.

Lähettäjä: 90 
Päivämäärä:   24.10.24 09:17:02

Aloittajan kannattaa todellakin ostaa oma helikopteri ja treenailla sekä starttailla sen kanssa. Tietysti pitää itse hoitaa ell, kengitys ja varusteasiat ennen starttailua.

Lähettäjä: ponny 
Päivämäärä:   24.10.24 10:09:11

Tulin tähän ihmettelemään ylimielistä asennetta. Jos haluaa päästä käyttämään toisen ihmisen omistamaa hevosta, niin kannattaa panostaa hyviin käytöstapoihin ja iloiseen, nöyrään asenteeseen. Tosin maksukykyisen kannattaa muutenkin ostaa Oma.

Lähettäjä: f 
Päivämäärä:   24.10.24 10:31:27

Voi hyvin olla joku HeA/vaB-tasoinen hevonen, jonka omistaja kaipaa lisätuloja ja taitava vuokraaja voisi viedä hevosta eteenpäin. Monilla on nyt talous tiukilla. Mutta aloittajan asenne vaikuttaa niin epämiellyttävältä, että en uskaltaisi olla yhteydessä.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   24.10.24 10:34:23

No harvoin on vuokraajat niin taitavia, että voivat viedä Vab VaA hevosia eteenpäin...

Lähettäjä: yksi 
Päivämäärä:   24.10.24 11:06:50

Miksei vaA-tasoa kisannut voisi viedä valmennuksessa heA-tasoista hevosta eteenpäin. Olettaen että se vaA on ihan oikeasti aloittajan taso ja että asenneongelma on lievempi kuin mitä aloituksesta paistaa.

Lähettäjä: pinkku 
Päivämäärä:   24.10.24 11:11:25

”Mutta aloittajan asenne vaikuttaa niin epämiellyttävältä, että en uskaltaisi olla yhteydessä.”

Tämä tuli myös minulla mieleen, aloituksen kirjoitustyyli ei houkuta yhteistyöhön tai herätä luottamusta

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   24.10.24 11:48:29

Oletin aloittajan etsivän enemmän kuin heA hevosta. Että pitäisi olla valmiiksi jo korkeammalla tasolla.

Ja yleensä näillä on kyllä luulot omasta osaamisestaan korkeammalla kuin taidot oikeasti ovat. Jos on räpiköinyt oman tallin harkkakisoissa 58% tuloksella jonkun VaA radan läpi, niin se ei vielä tarkoita, että olisi oikeasti sillä tasolla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.