Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Eläintenpitokielto Nummela/Vihti

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   19.10.24 08:40:14

Jatketaan tärkeää ketjua!

Täällähän selvästi asianomainen käy kommentoimassa usealla nimimerkillä ja tsemppaamassa itseään. Jotta ihmisille tulisi kuva että täysin syyttä on tuomio tullut.

Kyllähän ne huonoissa oloissa hevosia pitävät aina puolustelevat itseään ja ovat jopa niin sokeita omalle toiminnalle että oikeasti uskovat että heitä vain ”kiusataan” kun ilmoituksia tehdään. Minäkin tunnen erään täysin asiattomista tiloissa hevoslaumaa pitävän joka ei näe toiminnassaan mitään väärää.

Jos tilat ei ole hevosmäärään suhteutettuna riittävät niin se ei auta vaikka hevoset olisivat hyvässä lihavuuskunnossa. Hyvä vain että viranomaiset rajoittaa eläinten määrää jos omistajalla hämärtyy raja miten montaa eläintä tiloihin mahtuu

  Re: Eläintenpitokielto Nummela/Vihti

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   19.10.24 08:43:13

Sinähän se selvänäkijä olet. Kerropa mulle viikon lottorivi niin kerrankin onnistaisi.

  Re: Eläintenpitokielto Nummela/Vihti

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.10.24 08:46:08

Minä en ole edes käynyt koko paikassa enkä tunne tapausta, mutta edellisestä ketjusta jäi mieleen yksi juttu. Miksi ihmiset tenttaavat onko metallikonttikatoksissa kuivitusta jne, jos hevoset viettävät konttitarhoissa vain osan vuorokaudesta? Eihän suurella osalla karsinatalleistakaan ole tarhoissa yhtään minkäänlaisia säänsuojia.

  Re: Eläintenpitokielto Nummela/Vihti

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.10.24 09:23:57

Ilmeisesti paikassa käyneiden mukaan konttitarha pn yksi ainoa tila hevosille. Kontteja lisätty toinen vasta 2019 jälkeen. Eli 25 hevosta per kontti...

  Re: Eläintenpitokielto Nummela/Vihti

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.10.24 09:45:11

Kyllä itse ainakin tsemppaan yrittäjää ihan täysillä vaikka en ole ikinä tavannut enkä paikkaa nähnyt. Ei tuollaisista asioista voi tuomiota antaa.

  Re: Eläintenpitokielto Nummela/Vihti

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.10.24 10:15:56

Edellisessä ketjussa oli kyllä selitetty kontti tarina. Eihän siellä tarvitse olla yhtäkään konttia 25 hevoselle jos on muualla paikka.

  Re: Eläintenpitokielto Nummela/Vihti

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.10.24 10:25:53

Tämä on just se pointti kun ei ole

  Re: Eläintenpitokielto Nummela/Vihti

Lähettäjä: Mirkka Lehtonen 
Päivämäärä:   19.10.24 10:28:04

O: valitettavasti olet väärässä, en ole kirjoittanut kuin omalla nimelläni. Ei edes riittäisi vuorokaudessa aika moiseen. On muutakin tekemistä, jopa tämä omalla nimellä näpyttely vie turhaan aikaa. Minulla on niin ihana onni elämässäni, että mulla on aika laaja verkosto toisten hevosalan ammattilaisten ja asiakkaitteni tukea takanani. Siitä olen äärimmäisen kiitollinen.

ja ei, meillä ei koskaan ole ollut yhtä tai edes kahta konttia ainoana pihattona kahdellekymmenelleviidelle hevoselle.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.