Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä talleja Oulussa on?

Lähettäjä: Ty 
Päivämäärä:   18.10.24 17:44:29

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja tarvitsisin tallipaikan hevoselle. Mulla ei oo yhtään tietoa mitkä tallit tarjoavat siellä paikkoja joten olisko suosituksia?
Tai onko jotai FB ryhmiä missä voisi kysellä?

Hinta max 750e/kk täyshoito tai puolihoito
Maneesitalli kiinnostaa eniten mutta jos lähellä maneesi mitä voi vuokrata niin maneesi ei pakollinen.

  Re: Mitä talleja Oulussa on?

Lähettäjä: ex-oululainen 
Päivämäärä:   18.10.24 17:51:27

Mun tiedot on 20v vanhoja eikä nykyisistä hinnoista mitään hajua mutta Oulussa on hyvin "tallikeskittymiä" joissa siis useampi talli + kenttä + maneesi samassa. Näitä on esimerkiksi Äimärautio, Kuivasjärvi ja Virpiniemi. Niistä voi löytää hyvin erilaisia ja omiin tarpeisiin sopivia: isompia, pienempiä, täysihoidolla/ilman.

Isompia/tunnetumpia talleja näiden lisäksi löytyy Pirkkalasta Mäkelän talli (siellä myös muita talleja mutta Mäkelä itselle tutuin), Kiimingin ratsastuskeskus (Pia Lidström) ja Hietasaaren ponipiha joka ilmeisesti on nykyään yksityistalli.

Parhaimpia maastoja mm. Virpiniemessä (Haukipudas) ja Kuivasjärvellä oli ainakin aikoinaan mutta yksi asuinalue sinne on tullut sen jälkeen lisää kun Oulusta olen lähtenyt.

Uittomahdollisuus merellä on Äimärautiolla, Hietasaaressa ja Virpiniemessä. Äimärautiolla ja Hietasaaressa ei hirveästi muita maastoja (tai ainakaan Virpiniemen maastoihin verrattavia).

  Re: Mitä talleja Oulussa on?

Lähettäjä: Onnettomat 
Päivämäärä:   18.10.24 17:54:16

Vältä Virpitalleja!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.