Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lahja vuokrahevosen omistajalle

Lähettäjä: Matilda 
Päivämäärä:   15.10.24 12:13:49

Mitä toivoisit joululahjaksi hevosesi vuokraajalta? Olen hevosen pitkäaikainen vuokraaja, ja haluaisin muistaa omistajaa tulevana jouluna. Tietenkin hoidan vuokrahevostani erinomaisesti, ja se on toki parasta, mitä voin antaa. Nyt kaipaisin kuitenkin konkreettisia lahjaideoita. :)

  Re: Lahja vuokrahevosen omistajalle

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.10.24 12:21:59

Esim. hierontalahjakortti olis kiva. Se olisi rentouttavaa ja tekisi kropalle hyvää, sitä ei vaan mukamas raaski omilla rahoilla ikinä käydä.

Toinen kiva idea olisi joku hemmottelupaketti, missä olisi jotain ihonhoito-/kauneustuotteita.

Lahjakortti johonkin hevostarvikeliikkeeseen, niille aina on käyttöä.

Tai sitten joku herkkukori. Joulun aikaan tulee vaan niin paljon syötävää joka suunnalta, että se ehkä vähän tylsä.

  Re: Lahja vuokrahevosen omistajalle

Lähettäjä: Matilda 
Päivämäärä:   15.10.24 12:24:32

Kiitos näistä, piste! Mikä hevostarvikeliike olisi hyvä?

  Re: Lahja vuokrahevosen omistajalle

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   15.10.24 12:42:31

Minä hevosenomistajana arvostaisin esim. Lahjakorttia Puuiloon :)) minä mihinkään hierontaan ehdi, mutta hevosille tai talliin tulee haettua Puuilosta rehuja tai tarvikkeita :D
Minä en myöskään juo punkkua ja suklaata tulee jouluna syötyä muutenkin paljon..
Jos osaat kutoa, niin itse tehdyt villasukat ovat myös kova sana, tai lapaset! Olen niitäkin rakastanut ja kuluttanut loppuun monet <3
Noin yleensä olen hevosenomistajana tyytyväinen jos keskusteluyhteys toimii ja hevonen hoidetaan sovitusti, en odota lahjoja jouluna. Parasta ovat luotettavat ihmiset ympärillä d

  Re: Lahja vuokrahevosen omistajalle

Lähettäjä: ruuna 
Päivämäärä:   15.10.24 12:48:34

Villasukat kuullostaa hevosen omistajana ihanalta lahjalta.
Mites toisinpäin: mitä hankkia lahjaksi ihanalle vuokraajalle?

  Re: Lahja vuokrahevosen omistajalle

Lähettäjä: yks omistaja 
Päivämäärä:   15.10.24 12:55:02

Inhoan hierontoja. Ihonhoitotuitteet haluan valita itse. Hevostarvikeliikkeen lahjakortti... puuilo tai hankkija ehkä, mutta se ei ole kovin persoonallinen lahja. Miistään hööksistä en todellakaan hae mitään. Herkkukori olisi mulle hyvä jos olisi jotain tosi erikoista ja eksoottista, ei mitään kahvi-pipari-sinappi linjaa.

Joku itsetehty on aina ollut arvokkain, just ne sukat vaikka. Tai hevosesta maalattu taulu.

  Re: Lahja vuokrahevosen omistajalle

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   15.10.24 13:33:32

Mietin kanssa, et joku lahjakortti hevostarvikeliikkeeseen, hankkijalle, puuiloon tms. olis varmaan kaikista hyödyllisin. Toki villasukille on aina käyttöä ja joku maalattu taulu omasta hevosesta on tietysti aina kiva.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.