Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Rake ylätalli

Lähettäjä: tallipaikanetsijä 
Päivämäärä:   13.10.24 19:18:40

Hei,
Etsin talveksi tallipaikkaa maneesitallilta kahdelle hevoselleni, asumme maneesittomalla tallilla ja tarkoitus olisi saada treenattua läpi talven.
Näin netissä raketallien ilmoituksen (2 karsinaa/ alle 600e kk) hyvä hinta ja kuulostaa päällepäin hyvältä.
Onko kellään kokemuksia hoidosta, ilmapiiristä ja muuten yleisesti? Kuulisin mielellään kokemuksia ja saa myös muita maneesitalleja keski-uusimaan alueelta ehdottaa kahdelle hevoselle.

  Re: Rake ylätalli

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   13.10.24 19:25:04

Niin siis tuo hinta on vain karsina, sähkö ja vesi ei muuta ja itsehoidolla. Kun lisätään heinät, kuivikkeet ja hoito niin hinta on varmaan nelinumeroinen.

  Re: Rake ylätalli

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.10.24 19:29:14

Taisi olla kyse pelkistä karsinoista, eli hoidat hevoset itse. Pohjat on hyvät ja maneesissa ruuhkatonta.

Naapuritallin pitäjä päivystää täällä ja käy useilla eri nimimerkeillä mainostamassa Rake-keskusteluissa omaa talliaan ja haukkumassa ylätallia, joten tuskin saat mitään oikeita kokemuksia täältä.

  Re: Rake ylätalli

Lähettäjä: Kisaaja 
Päivämäärä:   13.10.24 19:48:13

Tossa ilmossa ei lukenut tarhauksesta mitään.. Toivottavasti on kuitenkin mahdollisuus päivittäin tarhaukseen

  Re: Rake ylätalli

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.10.24 20:52:20

Ilmoituksessahan on, että hoitopalvelut sovitusti, eli varmasti tarhaus onnistuu lisämaksusta. Mun mielestä aiemmin ilmoitteli, että ruokinta ja tarhaus x€/kk.

Tosiaan kokonaissumma varmasti nousee lähemmäs tonnia per hevonen, paitsi jos löydät jostain itse halvalla rehut ja kuivikkeet ja teet paljon itse.

  Re: Rake ylätalli

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.10.24 21:29:30

Jos vuokraat vain karsinan, saat tehdä kaiken muun, ihan jo auraamaan tai lapioimaan lumen oven edestä ja pihasta että pääset talliin sisään.

  Re: Rake ylätalli

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.10.24 22:06:26

tulee kyllä melkein yhtä kalliiksi kuin täysihoito kun kaikki muu pitää maksaa itse. Suosittelen myös kysymään kokemuksia rakelta lähteneiltä (ja niitä muuten riittää) ja sitten miettiä haluaako sinne edes ilmaiseksi :-D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.