Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Satulan vuokraus, kokemuksia?

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   13.10.24 10:29:28

Millaisia kokemuksia täältä löytyy satulan vuokraamisesta? Suurin tekijähän tässä taitaa olla Satula.com, miten on vuokraaminen sujunut sitä kautta?

Onko vuokrasatuloita mahdollista toppauttaa vai pitääkö satula lunastaa ensin omaksi, jotta siihen voi tehdä muutoksia edes liikkeen omalla sepällä? Minulla on hankalaselkäinen kaveri, jonka selkä on muuttuva projekti, joten satuloiden ostaminen ei tunnu kovin järkevältä.

Valitettavasti juuri mikään satula ei tunnu olevan suoraan pakasta vedettynä sopiva tuohon selkään vaan moni vaatisi pientä toppausten viilaamista.

  Re: Satulan vuokraus, kokemuksia?

Lähettäjä: > 
Päivämäärä:   13.10.24 10:31:55

Satula.comilta on mulla vuokrattuna. Toimii hyvin, lasku tulee kuukausittain ja vuokraamisen saa irtisanoa koska vaan, tai vaihtaa eri satulaan. Meillä ei ole ollut tarvetta, mutta ainakin leventäminen/kaventaminen onnistuu myös vuokraamisen aikana heillä liikkeessä.

  Re: Satulan vuokraus, kokemuksia?

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   13.10.24 10:38:42

^Oletko pitänyt satulaa vuokrattuna yli 6 kuukautta? Olen ymmärtänyt, että satulaa saa kai uudella sopimuksella pitää vuokrattuna pidempäänkin, mutta lunastaessa korvataan maksimissaan 6 kuukauden vuokrat.

  Re: Satulan vuokraus, kokemuksia?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.10.24 10:52:42

Vuokraus on toiminut hyvin satula.com kautta. Kaksi kertaa olen vuokrannut 6kk ja sen jälkeen lunastanut omaksi.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.