Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  SRL jäsenkato

Lähettäjä: med 
Päivämäärä:   11.10.24 21:36:04

Hevosurheilussa on juttu SRL:n jäsenkadosta. En ole tilaaja niin en pääse lukemaan juttua. Mistä siis on kyse ja miksi monet irtisanovat jäsenyytensä? Kertokaa joku selkeä tiivistelmä.

  Re: SRL jäsenkato

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.10.24 21:51:09

Jäsenyydellä ei saa enää juuri muuta kuin Hippos-lehden. Vakuutusehdot huononnettiin joku aika sitten.

  Re: SRL jäsenkato

Lähettäjä: Kirsi 
Päivämäärä:   11.10.24 21:58:13

Hevosihmisoletetut alkaa haluamaan vastinetta kalliille jäsenmaksulle. Seuroissa pienipiiri häärää, joten miksi taviharrastaja sinne tupautuu. Monesti katsotaan vielä nenävartta pitkin.

Itse erosin jo vuosia sitten ja kun en kilpaile niin miksi kuulua SRL:n ?
Tallilla talkoillaan ja ollaan kavereita, harrastetaan yhdessä, ei siihen liittoa tai seuraa tarvita.

  Re: SRL jäsenkato

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   11.10.24 21:59:22

Ei selkeää syytä miksi irtisanotaan mutta 2 ryhmää jotka lähtee 1 teinit ja 2 vanhukset. Syitä jäsenyyteen sen sijaan tosi erilaisia mukaan lukien Hippos ja vakuutus.

  Re: SRL jäsenkato

Lähettäjä: % 
Päivämäärä:   11.10.24 22:39:36

SRL ei välittänyt riedottaa vakuutuksen omavastuun kaksinkertaistumisesta ennen 2024 jäsenmaksujen eräpäivää. Se oli viimeinen pisara ainakin omalta osaltani erota nyt vuoden lopussa. Toki jatkan oman seuran kannatusjäsenenä.

  Re: SRL jäsenkato

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   11.10.24 22:41:05

Jos en kisaisi, niin eroaisin. Ja kisaan siis seura-aluetasolla, jos joskus lopetan niin eroan varmaan liitosta.

  Re: SRL jäsenkato

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   11.10.24 22:48:22

Seuratoiminta ei enää nappaa tämän päivän ihmistä, ikäluokat pienenee jne. Eihän siinä sen kummemmasta ole kyse, useilla muilla lajeilla sama juttu.

  Re: SRL jäsenkato

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.10.24 23:47:17

Eroajilla usein päättyy myös koko harrastus kun hevosen lopetuksen jälkeen eivät osta uutta. Tai ettei kisaa tai ns tarvitse jäsenyyttä mihinkään.

  Re: SRL jäsenkato

Lähettäjä: X3 
Päivämäärä:   12.10.24 00:03:17

Minä lähden heti, kun en saa maneesista roimaa alennusta.

  Re: SRL jäsenkato

Lähettäjä: billie 
Päivämäärä:   12.10.24 00:03:34

mä olen eronnut liitosta enkä liity takas ennenkuin pj vaihtuu. "Huonoin hallius ikinä"

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.