Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ratsastushame (villa) kätevä?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   11.10.24 10:12:50

Kokemuksia että onko sellainen villainen rats.hame kätevä pakkasilla? En itse oikein "osaa" ratsastaa muilla kuin ratsastushousuilla ja talvella alkaa sitten reidet jäätyä vaikka alla pitkikset.

Niin tämä voisi kätevästi lämmittää mutta pystyykö sen kanssa keventämään kunnolla? Ja ylipäätään ratsastamaan.
Meneekö helmat pyllyn alle? Moni näistä sen verta pitkiä että äkkiseltään ajateltuna ei pitäisi mennä vaan pysyy hevosen pyllyn päällä. Onko näin?
Siinä mallissa mitä olen katsonut niin on vielä reisien ympärille tulevat remmit.

  Re: Ratsastushame (villa) kätevä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.10.24 11:16:19

Tein itse joten mallista en osaa sanoa, mutta ihan paras vaate talveen niin ratsastukseen kuin muuhunkin. Riittävän pitkä helma niin pysyy kyllä hevosen pyllun päällä, ja tarpeeksi varaa eteen että saa taiteltua reisien alle. Tiukassa kouluväännössä maneesissa en käytä.

  Re: Ratsastushame (villa) kätevä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.10.24 11:41:55

Minulla on eikä ole kovin lämmin. Ihan kiva se on päällä, mutta topparatsarit valitsen kaapista päälleni. Jos on oikein kylmä niin sen päälle laitan villahameen, mutta minusta se ei lämmitä kunnolla vaikka on ihan täyttä villaa. Se kaipaisi väliin tuultapitävän vuorikankaan.

eli kaappiin jää, topatut rainlegsit ovat minusta lämpimämmät reisien päällä jos jotain välimallia kaipaa.

Tiesittekö muuten että reisi on ihmisellä todella iso lihas ja kun se jäätyy niin koko ihminen jäätyy?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.