Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ystävä juoruaa hevosestani muille

Lähettäjä: Jemina 
Päivämäärä:   10.10.24 20:36:10

En tiedä miten asia pitäisi ottaa. Mulla on ystävä jonka kanssa ollaan touhuttu hevosten parissa reilut 10v. Viimeiset pari vuotta hänellä ollut oma heppa siitoksessa ja liisattuna pois hallinnasta mutta on käynyt tallilla viikottain minun hevosia hoitamassa ja liikuttamassa apuna.
Hevoselleni tuli terveydellinen haaste jota eläinlääkärin kanssa ollaan tutkittu ja hoidettu muutama viikko. Nyt näyttää hyvältä vaikka aluksi ei tiedetty tuleeko enää hevosta käyttöön. Nyt kuulin kyliltä että mun ystävä on eri talleilla puhunut asiasta että ei sen Jeminan hevosesta kyllä tule enää käyttöhevosta ja arvostellut että mitä teen sille nyt että kyllä lopettaa jos ei kestä jne. Ei ole todellakaan ollut niin vakavasta asiasta edes kyse eikä olla puhuttu missään vaiheessa lopetuksesta. Todella ikävään sävyyn kommentoinut asiaa. Eikä ole kertonut sitten näille ihmisille että tilanne saatiin selvitettyä ja homma hoidossa.
Nyt en tiedä miten asiaan suhtautua. Miksi ihmeessä ystävä tekee noin?

  Re: Ystävä juoruaa hevosestani muille

Lähettäjä: Mrs Smith 
Päivämäärä:   10.10.24 20:42:55

Ystävä on tyhmä, eipä siinä muuta syytä ole.

  Re: Ystävä juoruaa hevosestani muille

Lähettäjä: J.Uoru 
Päivämäärä:   10.10.24 21:05:29

Meillä tallinpitäjä harrastaa samaa :(

  Re: Ystävä juoruaa hevosestani muille

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.10.24 21:08:35

Jos tallinpitäjä ei osaa pitää suutaan kiinni, on hän kohta entinen tallinpitäjä.

  Re: Ystävä juoruaa hevosestani muille

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   10.10.24 21:09:57

Mun mielestä hevospiireissä kaikk juoruaa toistensa asioista

  Re: Ystävä juoruaa hevosestani muille

Lähettäjä: Kirsi 
Päivämäärä:   10.10.24 21:24:31

Todella ikävä "ystävä".
Kysy miksi hän kertonut asioita eteenpäin

  Re: Ystävä juoruaa hevosestani muille

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   10.10.24 22:10:30

Onko aloittaja nyt aivan varma, että ne, jotka kertovat, mitä ystävä on heille kertonut, puhuvat 100-prosenttisen totta? Vai voisiko olla, että ystävä on ehkä kertonut _jotain_ ja se "ikävä sävy" on tullut enemmänkin kuulijoiden omista tulkinnoista ja päätelmistä?

Jos ystävä on oikeasti ystävä, älä ihan kyseenalaistamatta usko kolmannen osapuolen väitteitä siitä, mitä on sanottu ja mihin sävyyn, vaan pyri selvittämään asiaa myös ystävän kanssa.

  Re: Ystävä juoruaa hevosestani muille

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.10.24 22:18:46

Kysy siltä ystävältä suoraan onko puhunut ja kerro, ettet halua sinun asioiden leviävän. Muista, että on kohteliasta antaa tosiaan hänelle puheenvuoro, koska väärinymmärryksen vaara on aina olemassa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.