Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kiusaamisen tulos loppuunpalaminen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.10.24 17:27:59

Onko nyt tyytyväinen olo?
Sait mustamaalattu nuoren yrittäjän pois toimesta ja mieli meni. Kaikki tämä yhden sairaan ihmisen tekoja, haukkumista, valheita ja mustamaalausta. Ei kukaan kestä loputtomiin raskasn työn lisänä.

  Re: Kiusaamisen tulos loppuunpalaminen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.10.24 17:35:53

Öö siis what

  Re: Kiusaamisen tulos loppuunpalaminen

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   10.10.24 17:41:33

Kyllä utelias nyt haluaa kuulla enemmän!

  Re: Kiusaamisen tulos loppuunpalaminen

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   10.10.24 17:41:41

Kiusaaja sai siis juuri mitä halusi, harmi. Tietämättä tapausta mutta näille mustamaalaajille pitää haistattaa mielessään paskat todeten että minullapa on mielenterveys joka sinulta puuttuu.

  Re: Kiusaamisen tulos loppuunpalaminen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.10.24 17:47:54

Lisänä oli epäonnea talossa hometta ja koti jäi
Eka kasvatti kuoli. Mikä saa potkimaan maassa makaavaa uudelleen

  Re: Kiusaamisen tulos loppuunpalaminen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.10.24 17:50:11

Haha luulin eka et taas joku katkuvinkumisketju

  Re: Kiusaamisen tulos loppuunpalaminen

Lähettäjä: kkdh 
Päivämäärä:   10.10.24 18:01:32

Kiusaaja sai mitä halusi. Harmi.

Yleensä tuollaisiin auttaa parhaiten se, että kerää itselleen riittäväästi todisteita mustamaalauksesta yms. Ottaa kaikesta screenshotit ja tekee rikosilmituksen. Eikä välitä paskanpuhumisesta. Sitten kun rikosilmoitus on tehty, niin tekee siitä julkisen postauksen, jossa kiusaajan nimeä mainitsematta kertoo, että asiasta on tehty rikosilmoitus ja jos jotain vielä ilmenee, niin nimet ja screenshotit tänne, laitetaan jonon jatkoksi vain ja asia ei jää tähän. Moni lopettaa tuolla ja pyytää jopa anteeksi, että kiusattu vetäisi rikosilmoituksensa pois.

Pahinta mitä voi tehdä on alistua, koska silloin kiusaaja voittaa. Kiusatulle voitto on jo sekin, että saa kiusaajan lopettamaan.

Olen itse aikoinaan saanut muutaman kiusaajan lopettamaan. Yksi varasteli tavaroitani talliltani ja menin sitten kaverini kanssa hänen tallilleen asiakkaiden kuullen kysymään, onko Jannu Jokunen täällä. He sitten huutelivat Jannun paikalle ja sanoimme että "Voitko Jannu palauttaa nämä minulta varastamasi tavarat" (lista niistä). Jannu helahti punaiseksi ja änkytti, ettei ole mitään vienyt ja sitten hetken päästä toi ne tavarani tallin käytävälle. En tiedä mitä paskaa sen jälkeen minusta puhui, mutta tuo muiden nähden nolaaminen selvästi auttoi, koska minun talliltani ei enää kadonnut tavaraa. Tapahtui aikana ennen nettiä.

Toisen kiusaajan kohdalla keräsin sitten screenshotit ja tein rikonilmoituksen. Ja näin kyseisen ihmisen myös joskus mustamaalaavan minua täällä hötölässä ilman nimiä. Jatkuva päänaukominen ja haukkuminen eräässä ketjussa loppui siihen, kun kommentoin siihen "Nyt kannattaisi Miltsu ihan oikeasti lopettaa. Olen ottanut tästä ketjusta screenshotit ja laitan ne muiden todisteiden mukana poliisille". Minä siis tunnistin kyseisen henkilön ja mainitsin hänen etunimensä siinä ketjussa. Ja siihen loppui minun mustamaalaamiseni. Ei enää kertaakaan, missään, haukuttu minua ainakaan minun nähteni. Säikäytti kyseisen kiusaajan aika yvin ja tuolla perusteella voi päätellä, että kaikki muutkin mustamaalaamiseni olivat vain tuon yhden henkilön käsistä, koska kukaan muukaan ei haukkumistani enää jatkanut.

Joillekin kiusaajille on tominut se, etten välitä heistä. Mutta muistan kyllä kertoa muille ihan asiallisesti, että he mustamaalaavat minua ja minulla on siitä todisteet. Ne muut sitten muistavat tämän ja alkavat karttaa mustamaalaajaa, jolloin hän jää ihan yksin. Pilkka osuu siis omaan nilkkaan. Se ei välttämättä saa heitä lopettamaan, koska alkavat haukkua kaikkia muitakin, mutta koska ne kaikki muut tietävät mistä on kyse, niin kukaan ei mustamaalaajaa enää usko. Eli hän ei voita sillä haukkumisellaan mitään, vaan haukuttavat ja kaikki muut hänen juttunsa ja kommenttinsa näkevät/kuulevat keräävät todisteet ja ne sitten laitetaan poliisille ryhmäkanteena. Joihinkin auttaa pelkkä poliisin yhteydenotto, toisten kanssa pitää sitten mennä pidemmälle ihan syytteisiin ja käräjille asti.

  Re: Kiusaamisen tulos loppuunpalaminen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.10.24 18:23:49

Lähettäjä: Ennea
Päivämäärä: 10.10.24 17:41:41

Kiusaaja sai siis juuri mitä halusi, harmi. Tietämättä tapausta mutta näille mustamaalaajille pitää haistattaa mielessään paskat todeten että minullapa on mielenterveys joka sinulta puuttuu.

Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 10.10.24 17:47:54

Lisänä oli epäonnea talossa hometta ja koti jäi
Eka kasvatti kuoli. Mikä saa potkimaan maassa makaavaa uudelleen

Nämä ja kkdh:n kirjoitus.

  Re: Kiusaamisen tulos loppuunpalaminen

Lähettäjä: Haloo 
Päivämäärä:   10.10.24 18:38:33

"Haha luulin eka et taas joku katkuvinkumisketju"

Eli haluaisit että Kaktu palaa loppuun? Mikä naurattaa?

  Re: Kiusaamisen tulos loppuunpalaminen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.10.24 18:58:20

Tuntomerkkejä?

  Re: Kiusaamisen tulos loppuunpalaminen

Lähettäjä: nooh 
Päivämäärä:   10.10.24 19:15:51

jos joku sisällöntuottaja joutuu kiisaamisen kohteeksi ja palaa loppuun, mitä sitten. Palakoot. Vihoviimeisimpiä ihmisiä maailmassa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.