Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Parhaat saumattomat rats.housut/legginsit?

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   10.10.24 14:35:27

Siis sellaiset, joissa ei ole alapään kohdalla saumaa? Mulla oli vuosia jotkut vanhat Horzen housut ja eivät hanganneet, vaikka oli sauma. Ne kuitenkin hajosivat lopulta. Sen jälkeen kaikki saumalliset ovat hanganneet paikat ihan rikki. En ymmärrä onko alakertani muuttanut muotoaan vai ovatko nykyhousut jotenkin erilaisia? Mulla on aina ollut valtavan suuret sisemmät häpyhuulet ja ennen ei ikinä mikään hangannut, ellen sitten mennyt jollain super iso liikkeisellä hevosella, kovassa satulassa ja joutunut isossa liikkeessä puutteellisen kehonhallinna takia johonkin etukenoon koko.

ThePinkHorsen pöksyjä kokeilin, mutta olivat vähän isot sitten kuitenkin lopulta käytössä ja niinpä sitten ilmeisesti kangas meni ryppyyn tai pääsi liikkumaan ja ne hankaavatkin sitten vaihteeksi grippien kohdalta pepun rikki :D Epäilen, että pienempi koko taas jää liian pieneksi.

Topattuja alushousujakin olen kokeillut, mutta ongelma on, että olen hoikka (168cm/57 kg), mutta peppu on niin iso, että se ei oikein mahdu sellaisiin "peruspikkarimallisiin" eikä boksereihin, vaan ns. puoli peppua jää alushousuista ulos ja sitten hiertää tai puristaa jostain sen takia. Jos ottaa jotkut XL-kokoiset joihin peppu mahtuu, niin sitten eivät pysy vyötäröltä ylhäällä mitenkään ja jalkareiätkin ovat ihan valtavat :D

  Re: Parhaat saumattomat rats.housut/legginsit?

Lähettäjä: leo 
Päivämäärä:   10.10.24 15:13:28

Noilla mitoilla et kyllä ole hoikkaa nähnytkään

  Re: Parhaat saumattomat rats.housut/legginsit?

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   10.10.24 15:22:43

Hmm, no en tarkoittanut olevani mikään erityisen pienikokoinen, mutta en kyllä kovin isokaan. Esim. käytän kuitenkin vaatteissa yleensä XS-S tai 34-36 kokoja. Mutta alushousut ovat sellainen vaate, jossa vain tietyt harvat mallit ja koot sopivat, niin että istuvat hyvin peppuuni.

  Re: Parhaat saumattomat rats.housut/legginsit?

Lähettäjä: Sennu 
Päivämäärä:   10.10.24 16:44:57

"Noilla mitoilla et kyllä ole hoikkaa nähnytkään"

Mene roskiin

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.