Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hevosen lastaus

Lähettäjä: > 
Päivämäärä:   9.10.24 14:17:12

Olen harjoitellut hevoseni kanssa lastausta, mutta heppa ei halua tulla kärryyn ”perille” asti. Tulee tosi kivasti jopa kaikki jalat sisälle, mutta ei tarpeeksi pitkälle että puomin saisi kiinni. Kun pyytää pidemmälle peruuttaa pois ja tätä saatetaan tehdä kerta toisensa jälkeen. Vinkkejä?

  Re: Hevosen lastaus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.10.24 14:22:17

Meneekö paremmin kun kaveri on jo traikussa

  Re: Hevosen lastaus

Lähettäjä: > 
Päivämäärä:   9.10.24 14:27:29

En tiedä kun yksinään pitäisi saada menemään

  Re: Hevosen lastaus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.10.24 14:29:11

Kaverin kanssa on usein helpompaa aloittaa harjoittelut, ja sitten lähteä yksin harjoittelemaan samaa kunhan sujuu hyvin

  Re: Hevosen lastaus

Lähettäjä: Tia 
Päivämäärä:   9.10.24 14:30:20

Onko traikussa etu ovea esim sivussa? Se auki kun lastaa ja vaikka ruokintakippo etupuomin taakse lattialle.

  Re: Hevosen lastaus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.10.24 14:42:35

Ite oon joskus irrottanut etupuomin lastauksen ajaksi, niin hevonen on tullut sujuvammin perille asti. Sitten vaan puomit kiinni.

  Re: Hevosen lastaus

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   9.10.24 15:20:42

aina kun peruuttaa omin päin ulos niin peruutat sitä oikeesti kunnolla lisää pitkän matkan niin että se ns joutuu juoksemaan takaperin. Jos haluaa peruuttaa itse niin sitten peruuttaa hommiin asti.

Pidä hyvät onnistuneet sisällemenot lyhyinä ja kaikki rakkaus ja herkut yms siellä ei missään muualla paitsi syvällä traikussa.

Luultavasti kyse on siitä, että sitä ahdistaa tulla perälle asti koska se tarkoittaa kaikki luulut ja menoks

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.