Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  hevosihmiset on kyllä uskomattomia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.10.24 13:20:07

Liittynee harrastuksen naisvaltaisuuteen mutta on tämä käsittämätöntä miten pahansuopia ollaan toisilleen. Normaali keskustelu ja terve mielenkiinto kanssaihmisiä ja heidän kuulumisiaan kohtaan on ok. Mutta asioiden kaivelu, pahansuopa uteleminen, pahan toivominen ja aivan järjetön toisten asioihin puuttuminen on suorastaan sairasta. Miten ihmisillä on aikaa kaikkeen tähän? Luulisi omissa asioissa olevan tarpeeksi.

  Re: hevosihmiset on kyllä uskomattomia

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   9.10.24 13:25:50

Näin on

  Re: hevosihmiset on kyllä uskomattomia

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   9.10.24 13:26:57

Hevosmaailmassa on kateutta erityisen paljon. Minun hevostani on jopa vahingoitettu vammauttamis tarkoituksessa. Sairainta kuinka viattomat eläimet joutuvat kärsimään ihmisten katkeruuksista. Kyllä semmoisilta pahantahtoisilta ihmisiltä aikaa löytyy sillä se kuuluu heidän harrastukseensa.

  Re: hevosihmiset on kyllä uskomattomia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.10.24 13:29:58

Käsite "hevosmiesten tietotoimisto" pohjaa kyllä juurensa vielä kauemmas aikaan, jolloin naiset eivät olleet missään tekemisissä talon hevosten kanssa. Nimittäin kyllä myös hevosmiehet, raviukot osaavat olla pohjattoman kateellisia juorukelloja.

  Re: hevosihmiset on kyllä uskomattomia

Lähettäjä: Cocopop 
Päivämäärä:   9.10.24 13:30:12

Minulla on hevospiireistä aivan eri kokemus, ympärilläni minulla on ainakin joukko mahtavia hevosihmisiä! ihmisiä. Suosittelen vahvasti vaihtamaan tallia/ seuraa /kavereita kenen kanssa harrastat :) Itselläni on on hevonen nykyään tallilla jossa on aidosti ihana ilmapiiri. Kannustetaan ja tsempataan tallikavereita ja yhteishenki talliporukassa toimii. Kisoissa ja treenileireilläkin olen törmännyt ihaniin muihin hevosihmisiin ja pysyn tarkoituksella pois juoruilusta.

  Re: hevosihmiset on kyllä uskomattomia

Lähettäjä: Cocopop 
Päivämäärä:   9.10.24 13:33:48

Oho uusi puhelimeni olikin nopeampi kuin sormeni ja tuo viesti livahti lähteä jo kirjoitusvirheen korjausta yrittäessä :D mutta noh, pointti tuli ehkä selväksi, joten mitäpä lisäämään :D

  Re: hevosihmiset on kyllä uskomattomia

Lähettäjä: ….. 
Päivämäärä:   9.10.24 13:36:29

Naisia nyt vaan luonnostaan kiinnostaa muut ihmiset, mitäs sitten. Mihinkään pahansuopuuteen en ole hevosharrastajien keskuudessa törmännyt, päinvastoin muita autetaan ja kannustetaan, ainakin omissa piireissä

  Re: hevosihmiset on kyllä uskomattomia

Lähettäjä: Sm 
Päivämäärä:   9.10.24 13:56:18

Vain omassa pihassa mahdollista harrastaa jos parempia hevosia. Eli kotoa liikutaan treeneihin. Oli harvassa ne tallipaikat jossa pystyi kisahevosia pitämään. Semmoisen peruspuksuttimen kanssa josta ei radoille ole pärjäsi melkein missä vain sillä semmoiset harvemmin aiheuttaa kauteutta ihmisissä.

  Re: hevosihmiset on kyllä uskomattomia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.10.24 14:02:35

Sm, tuo on kyllä totta. Jos on kaksinkertainen hevonen niin siitä ei piisaa paskan puhumista. Mutta auta armias jos sulla on vähän parempi hevonen kuin niillä paskan puhujilla niin johan alkaa juttua irrota.

  Re: hevosihmiset on kyllä uskomattomia

Lähettäjä: PP 
Päivämäärä:   9.10.24 14:13:28

Helsingissä eräs Taina-niminen nainen on yksi pahimmista kakanjauhajista. Vanha raihnainen nainen joka ei ole koskaan omistanut edes yhtä ainoaa hevosta. Surullista ettei ole parempaa tekemistä.

  Re: hevosihmiset on kyllä uskomattomia

Lähettäjä: vvv 
Päivämäärä:   9.10.24 14:37:48

No johan meni paksuksi PP. Tarvitset selvästi apua.

Mulla on hevonen tallilla jossa on paljon kalliita - siis todella kalliita - huippuhevosia. Erittäin hyvä jakannutava ilmapiiri, ihmiset käyttäytyy hyvin, tukee ja auttaa toisiaan.
Itse olen ajatellut että se johtuu siitä kun kaikki on korkeasti koulutettuja ja riittävän varakkaita, ei tarvis kadehtia ketään. Ja sen verran kiireinen elämä ja vaativat työt että joutavaan juoruiluun ei ola halua tai aikaa.

Uskon, että nää kateus, pahansuopuus jne ongelmat on paljolti talleilla, joissahevosenomistajat on pääsääntöisesti persaukista wt sakkia. Koska heillähän käytöstavat on muisssakin tilanteissa, no, hakusessa.

  Re: hevosihmiset on kyllä uskomattomia

Lähettäjä: Huooh 
Päivämäärä:   9.10.24 15:00:44

Itse olen todennut että niillä pahansuovilla ihmisillä on oltava tosi paha ollaitsensä kanssa. Kaikki joilla on tarve projisoida omaa pahaa oloaan muihin, kokevat jotenkin jäävänsä alakynteen tai olevansa huonompia. Jätän omaan arvoonsa jos eivät yhtään näe omaa käytöstään.
Onneksi olen lähinnä tekemisissä tosi mukavien ja ihanien ihmisten kanssa :) tehokkaasti karsinut kiukuttelijat läheltäni.

  Re: hevosihmiset on kyllä uskomattomia

Lähettäjä: Wee 
Päivämäärä:   9.10.24 15:29:18

Juu on kyllä tullut oltua töissä jos jonkinlaisten tyyppien kanssa. Yhdestä paikasta lähdin koska oli kauheaa kiusaamista, toisesta näki selvästi että häntä on joskus kiusattu ja halusi nyt purkaa pahaa oloaan toisiin.

Yhdessä paikassa oli ratsastuksenopettaja jolta ei uskaltanut kysyä tai ehdottaa yhtään mitään kun alko vaan raivoamaan. Ja siis minun mielipiteet oli valideja heti hevosen paskan jälkeen koska minulla ei ole esimerkiksi kisatuloksia tai hevosalan koulutusta mutta HÄN on pyörittänyt omaa tallia 10 vuotta!! Oli kyllä harvinaisem raskasta olla töissä hänen kanssaan, onnekso vaihtoi jossain vaiheessa työpaikkaa.

Mutta siis joo, pahimmat tyypit on ehdottomasti ollut hevosalalla. Siinä on selkeä syy miksi nämä ihmiset työskentelevät hevosten parissa. Koska eivät siihen ihmisten kanssa kykene.

  Re: hevosihmiset on kyllä uskomattomia

Lähettäjä: Tepa 
Päivämäärä:   9.10.24 15:47:16

Monet tallinpitäjät ei tosiaan pärjäisi normitöissä. Omassa valtakunnassakaan eivät meinaa pärjätä.

  Re: hevosihmiset on kyllä uskomattomia

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.10.24 15:58:45

Semmoset naisvihat sieltä. Miehet käy kirjaimellisesti toistensa päälle jos menee pelissä hermot mutta kyllä ne on taas ne naiset kaiken pahan alku ja juuri.

  Re: hevosihmiset on kyllä uskomattomia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.10.24 16:08:51

Kyllä miehetkin osaa. Eräs hevospalveluja tarjoava mieshenkilö on aivan järkyttävä juoruilemaan asiakkaidensa asioita toisille. On alkanut ehkä sana tästä kiiriä kun asiakkaat on nykyisin toisilla paikkakunnilla. Kenties.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.