Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Maastakäsittelyharjoituksia

Lähettäjä: Ee 
Päivämäärä:   9.10.24 10:11:11

Olisiko netissä jotain hyviä opetusvideoita miten tehdä maastakäsittelyä hankalan hevosen kanssa, esim. Ig? Minulla on hevonen, joka on ihan kamala taluttaa mm. Keulii ihmistä päin ja haluaisin päästä tästä tavasta eroon. Ei auta komentaminen tai kättä pidemmän mukana pito.
En myöskään haluaisi joutua tappelemaan hevosen kanssa, vaan nimenomaan positiivisen kautta löytää keinon saada hevonen kulkemaan rauhallisesti vierellä.

Tällä hetkellä minulla ei olen resursseja viedä hevosta minkään ammattilaisen luokse ja haluan myös itse oppia maastakäsittelyä, joten olisi kiva jos löytyisi netistä jotain ideoita mitä lähteä harjoittelemaan.

  Re: Maastakäsittelyharjoituksia

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.10.24 10:27:09

Mites se TRT method? Jonkun verran maksaa se ohjelma mutta netistä varmaan löytää jotain ilmaiseksi.

  Re: Maastakäsittelyharjoituksia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.10.24 10:28:00

Kannattaa ottaa trt method, warwick schiller ja featherlighthorsemanship seurantaan :) tsemppiä harjoitteluun!

  Re: Maastakäsittelyharjoituksia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.10.24 11:50:44

fkaroliina seurantaan eikä hänen käynti 190€/3h ole edes kallis, siihen säästää nopeasti mutta saa kasapäim vinkkejä!

  Re: Maastakäsittelyharjoituksia

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.10.24 11:58:27

Mervi Pakola Hevostaito akatemia. Löytyy kaikenlaisia nettikursseja, mutta suosittelen kyllä laittamaan myös ihan Merville viestiä ja jutella mistä kannattaa lähteä liikkeelle, jotta homma pysyisi mahdollisimman turvallisena

  Re: Maastakäsittelyharjoituksia

Lähettäjä: Pata 
Päivämäärä:   9.10.24 12:02:04

Eikö lähistöltä löydy ketään kokeneempaa hevoshenkilöä?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.