Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kylkisuoja - onko toimiva

Lähettäjä: f 
Päivämäärä:   9.10.24 07:51:38

Onko kylkisuoja toimiva vekotin? Mulla on laiskanpuoleinen hevonen, jonka kanssa kyllä työstetään jatkuvasti pikkuhiljaa kehiottyen sitä, että olisi herkempi jalalle ja mä en jäisi liikaa käyttämään jalkaa. Kuluu etenkin kevättalvella karvat kyljistä helpsoti (kannusta en käytä eli ihan vaan saappaasta kuluu).

Olen miettinyt kylkisuojan ostoa, mutta onko se ihan turha kapistus? Sillä meitin kun niitä on aika paljon kirpparilla eli aika moni myy niitä. Tokihan se suojaa kylkiä, mutta sit mietin tuleeko siitäuusi ongelma, eli turruttaako pohjeapua vaan lisää kun on paksu kangas välissä?

Sit mietin alkaako se kylkisuoja hhiertää, koska tällä kevättalvella hiertää helposti huovan reunakin ja paikoittain satulavyö ja jopa ohjat

  Re: Kylkisuoja - onko toimiva

Lähettäjä: Liisa 
Päivämäärä:   9.10.24 08:18:48

Pidä jalka hiljaa kyljessä niin ei hinkuta niitä karvoja. Istuntatunneille, ei se kylkisuoja liikkuvaa jalkaa korjaa.

  Re: Kylkisuoja - onko toimiva

Lähettäjä: hs 
Päivämäärä:   9.10.24 09:10:45

kannattaa kokeilla jos vielä kirpparilta löydät hyvään hintaan jonkun. jos hepalla huono karvanlaatu ja varsinkin nyt karvanvaihdon yhteydessä.

Lähettäjä: Liisa
Päivämäärä: 9.10.24 08:18:48

Pidä jalka hiljaa kyljessä niin ei hinkuta niitä karvoja. Istuntatunneille, ei se kylkisuoja liikkuvaa jalkaa korjaa.

- hevonenhan on kuin kivipatsas kyljestään? vaikka jalka olis kuinka hiljaa syntyy hankausta kylkeen ellei sitten pidä jalkaa kokonaan irti hevosesta, jolloin puhutaan matkustamisesta....

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.