Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Nykyajan heppavloggaajat, onko niitä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.10.24 13:46:52

Mulla on hurja ikävä sitä vlogien kulta-aikaa, nimenomaan YouTube. Vieläkö on olemassa jotain vloggaajia, jotka tekis esimerkiksi tallipäivämatskua youtuben puolelle?

Oon kyllästynyt nykyajan tiktok/ig/whatever nopeisiin myday-videoihin. Haluan kunnon puolentunnin-tunnin matskuja :D

Voi olla suomalaisia tai ulkomaalaisia, ei sillä niin väliä.

  Re: Nykyajan heppavloggaajat, onko niitä?

Lähettäjä: Kanni 
Päivämäärä:   8.10.24 14:35:32

elphick.event.ponies yoitubessa. Megan on pitkän linjan vloggaaja ja hyvä tyyppi. Ihanaa brittienglantia. Laitan kyllä usein automaattitekstit päälle.

  Re: Nykyajan heppavloggaajat, onko niitä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.10.24 14:37:47

mä haluan nähdä suomalaisia !

  Re: Nykyajan heppavloggaajat, onko niitä?

Lähettäjä: dd 
Päivämäärä:   8.10.24 15:03:00

Ilmeisesti Youtube nostaa takaisin päätään joten josko tuohon kääntyisi moni uudelleenkin :) Ainakin tuntuu että yrittäjäpiirreissäkin kerrotaan asiakkaiden/seuraajien toivoneen nimenomaan Youtube-videoita.

Ei vastaus kysymykseesi mutta huomiona somettajille että kannattaa ottaa tästä koppia :)

  Re: Nykyajan heppavloggaajat, onko niitä?

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   8.10.24 15:08:17

youtubessa on nykyään inhottavaa se että videoiden alkuun tulee mainokset ja pitkiin videoihinkin tulee mainokset, eikä niitä aina voi skipata.

  Re: Nykyajan heppavloggaajat, onko niitä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.10.24 15:26:00

Matt Harnacke ja Jesse Harnacke, kannattaa seurata molempien kanavia niin tulee "kokonaisuus", tyyli on eri mutta asuvat yhdessä niin samat hevoset näkyy ja usein videotkin tehty yhdessä

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.