Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vuokraaja

Lähettäjä: Kk 
Päivämäärä:   5.10.24 13:47:51

On tää kummaa. Otin kotitallille vuokraajan, että voisin itse tehdä sillävälin jotain muuta. Nyt olen ajautunut tämän lähes täysikäisen lapsenvahdiksi monena iltana viikossa. Ei pärjää oikein sekuntiakaan yksin. Tai välillä tuntuu pärjäävän, mutta viestittelee koko ajan, niin että pakkohan se on mennä. Ärsyttää olla töykeä, kun yritän laittaa rajoja, mutta pakko. Lisäksi on sellainen, ettei haluaisi ketään muuta tallille, kun yritän saada jollekin toiselle hevoselle vuokraajan. Herttainen tyttö, mutta ei tämä nyt mennyt ihan niinkuin piti.

  Re: Vuokraaja

Lähettäjä: luu 
Päivämäärä:   5.10.24 13:56:28

Oletko aloittaja edes itse aikuinen ihminen? Jos, niin miten tämä voi olla sulle ongelma?? Sanot vaan tytölle että tämä homma ei nyt toimi ja lopetat vuokraamisen hänelle. Mikä tässä on vaikeaa??

Kun etsit uutta vuokraajaa niin ehdottomasti aikuinen, ja haastattelet niin että hänellä on muutakin kokemusta hevosista kuin tunti viikossa rats koulussa.

Miten joku tekeekin ongelman kaikesta...

  Re: Vuokraaja

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   5.10.24 13:57:45

Mitä viestejä vuokraaja lähettelee? Onko kamat hukassa, eikö muista mitä pitää tehdä, vai ei pärjää hevosen kanssa? Kuinka pitkään tätä on jatkunut?

  Re: Vuokraaja

Lähettäjä: jfoijgf 
Päivämäärä:   5.10.24 13:59:09

Lopetat vuokraamisen, sillä siitä selviää. Ihan turha alkaa säätää jonkun alaikäisen kanssa! Kyllä sen jo parissa viikossa näkee tuleeko hommasta mitään.
Jos ei, niin katki vaan nopeasti.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.