Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vuolija uudellamaalla

Lähettäjä: Vuolu 
Päivämäärä:   1.10.24 14:14:56

Mistä löytyisi taitava vuolika hevoselle Kirkkonummelle? Kauan kauan sitten oli vainikan aitta toiminnassa ja vanhalla tammallani toimi kengättömyys hyvin. Nyt olen pudonnut kelkasta ja kiireiden/lapsen saamisen myötä hieman hevosmaailmastakin. Nykyinen varsasta saakka minulla ollut oli kavioidensa kanssa hirveän ongelmallinen, vuokratalleilla ei olosuhteisiin pystynyt vaikuttamaan hyvin, kengittäjät jotka vuolivat tuntuivat olevan aivan kujalla kuinka korjata ongelmia varsalla jonka kavio kasvoi silmissä (irtoseinämää yms). Kenkien laiton jälkeen elämä helpotti jossain määrin mutta nyt kun hevonen on ollut lähes 5v kengässä huomaan jo kenkien tuomaa ongelmaa kavioissa (erityisesti säde, rasvapatja ja kantapallot). Olosuhteet ovat nykyään omalla tallilla hallinnassa, hevosella ei ole enää niin kovaa liikukumisen tarvetta kuin ennen ja itselläkin vihdoinkin kunnolla aikaa paneutua aiheeseen. Voisi siis vihdoinkin taas kokeilla kengättömyyttä. Mutta mistä löytää oikeasti kokenut ammattilainen vuolua tekemään ja myös minua omistajaa opastavamaan tekemään mahdolliset tarvittavat vuolut hänen käyntiensä välissä? Suosittele siis tuntemaasi jos hyvän tiedät!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.