Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Eikö kisahousuja myydä syksyllä?

Lähettäjä: Epätoivo 
Päivämäärä:   30.9.24 17:38:23

Olen kisannut edellisen kerran 6 vuotta sitten. Tässä välissä on syntynyt lapsi eikä vanhat kisahousut enää mahdu jalkaan. Ratsastuskoululla, jossa käyn, on seuramestaruudet (koulu) ja opettaja houkutteli osallistumaan.

Vanhat kisahousut ovat kokopaikkaiset (tekomokkaa) kokoa 38. Nyt etsinnässä samanlaiset koossa 40 tai mieluummin 42, että mahtuisi kerrastohousut alle, jos kisapäivänä on kylmä.

Olen käynyt läpi kaikki keksimäni verkkokaupat. Kaikki kokopaikkaiset tuntuvat olevan grip-paikoilla tai sitten on jäljellä enää vain jotain hajakokoja. Ovatko valkoiset housut jotain kevät/kesämallistoa? Eikö varastoja täydennetä enää syksyllä?

  Re: Eikö kisahousuja myydä syksyllä?

Lähettäjä: ABC 
Päivämäärä:   30.9.24 18:22:19

Ei kun nykyään ei vain ole muuta kuin grippiä, valitettavasti.

  Re: Eikö kisahousuja myydä syksyllä?

Lähettäjä: Päivänvalo 
Päivämäärä:   30.9.24 18:26:31

En ostaisi housuja vain yhtä kisaa varten

  Re: Eikö kisahousuja myydä syksyllä?

Lähettäjä: The Cowgirl 
Päivämäärä:   30.9.24 18:33:23

Ymmärrän toiveesi vanhoista kunnon pöksyistä,
mut kannattaa rohkeasti kokeilla grippejäkin.
Hyvät kokemukset täällä, alun ennakkoluulojen jälkeen. Osta vaan riittävän napakat, ettet sitten itse liu'u housujen sisällä kun housut pysyy satulassa.
Mut jos vasta ekat kisat ja jatko epävarmaa, ratsastaisin omilla tutuilla, siisteillä housuilla ja miettisin sitten valkoisten ostoa.

  Re: Eikö kisahousuja myydä syksyllä?

Lähettäjä: -*- 
Päivämäärä:   30.9.24 18:41:21

Gripit on perseestä ja pilaa satulan. Krämerillä ja Loesdaulla on gripittömiäkin, Horzelta Taraa on ainakin saanut peruspaikalla.

  Re: Eikö kisahousuja myydä syksyllä?

Lähettäjä: Kys 
Päivämäärä:   30.9.24 18:54:24

Kai sä olet katsonut FB-kirppikset? Laita vaikka ostoilmoitus. Kyllä ne vanhat kunnon nahkapaikat on kestävämmät kuin gripit. Nykyään vaan pyritään tekemään sellaista mikä ei kestä.

  Re: Eikö kisahousuja myydä syksyllä?

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   30.9.24 18:55:42

Et tarvitse kisahousuja yksiä seuramestaruuksia varten.

  Re: Eikö kisahousuja myydä syksyllä?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   30.9.24 19:01:41

Mulla olisi 5 kpl vanhoja, mutta ihan siistejä ja käyttökuntoisia valkoisia kisahousuja, eri kokoja ja eri malleja. Eivät maksa mitään, paitsi postikulut, jos täytyy postittaa. Laita sähköpostiosoitteesi, jos kiinnostaa.

  Re: Eikö kisahousuja myydä syksyllä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.9.24 19:06:31

Voin myydä vähän käytetyt mokkapaikkaiset Pikeurin Luganat, laita sähköpostiosoitteesi niin otan yhteyttä :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.