Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko muita?

Lähettäjä: Heppa 
Päivämäärä:   25.9.24 22:36:00

Olen harrastanut tätä lajia jo lähes 15 vuotta. Aloitin ratsastuskoulussa, ratsastanut kavereiden hevosilla, ollut vuokrahevosia. Toki välissä taukoa pari vuotta kun opiskelin. Kisannut prime timena menestyksekkäästi metriin asti - tämä siis ulkomailla. Suomessa en hevospiirejä hyvin tiedä joten oon joutunu tyytyy ratsastuskouluun.
Terveys syistä mun vakkarihevonen ratsikoulussa ei jatka tunneilla, ja tämä saanut mut ajattelee että lopetanko ihan kokonaan.

Tämä opetti niin paljon ja tuntuu että minkään muun hevosen kanssa ei synkkaa, tuntuu että joudun taas aloittaa kaiken ihan alusta. Omaa hevosta en halua tällä hetkellä (vaikka ht netin keskustelujen perusteella tällä palkalla moni pitää hevosta - miten?). Sopivaa vuokrahevosta ei näytä löytyvän (pk seutu). Olishan tämä helppo lopettaa siinä mielessä että jäis nämäkin rahat säästöön, mutta henkisesti tuntuu todella vaikeelta tehdä päätös, koska en tiiä mitä muutakaan tekisin jos en ratsastaisi. Mietin jo alkuvuodesta vakkarihevosen sairastelun aikana että jos tälle nyt käy jotain lopettaisin varmaan koko harrastuksen - ehkä tämä on nyt sit se aika. Onko muita samassa tilanteessa?

  Re: Onko muita?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.9.24 00:06:32

No nyt on jotenkin tekemällä tehty ja ylianalysoitu ongelma. Jatka jos tykkäät ratsastaa, älä jatka jos et, ei ole sen vaikeampi valinta.

  Re: Onko muita?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.9.24 07:28:34

Älä lopeta.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.