Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Uskaltaako ostaa?

Lähettäjä: Viro 
Päivämäärä:   24.9.24 18:46:28

Kokemuksia. Miten ja milloin maksu, hevosesta ja kuljetus erikseen vai miten menee?

  Re: Uskaltaako ostaa?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   24.9.24 18:59:13

Kauppakirjat molemmin puolin allekirjoitettuna sähköpostiin, itse olen ehdottanut että maksan 50% hinnasta ennen kuljetusta ja loput kun hevonen on pihassa. Myyjästä riippuen joko käy tai ei. Ei mitään maksuja ennen kuin on sopimuksessa molempien nimet kuitenkin. Kuljetus tilattu erikseen ja se myös maksetaan erikseen. Helpoin on hakea itse ja maksaa paikan päällä.

  Re: Uskaltaako ostaa?

Lähettäjä: ….. 
Päivämäärä:   25.9.24 09:26:29

Ostin kaksi, maksoin hepat ja kuljetuksen jonka myyjä järjesti. Mitään sopimuksia jaksa tehdä.

  Re: Uskaltaako ostaa?

Lähettäjä: Hmmm 
Päivämäärä:   25.9.24 12:20:28

Näin joskus myyjänkin puolella olleena sanoisin, että tarkastukseen yhdessä, mikäli ok, maksu, ja sen jälkeen siirto uudelle omistajalle . Viimeisen kuljetuksen maksu on miten sovitaan, samoin jos pitää kuljettaa tarkastukseen. Mikäli tarkastukset jo tehty, marssijärjestys yleensä että ensin maksu ( koko summa) sitten hevonen.

  Re: Uskaltaako ostaa?

Lähettäjä: Meillä 
Päivämäärä:   25.9.24 14:51:46

olen tuottanut useamman hevosen aikoinaan virosta ja jos nyt en ihan väärin muista niin maksoin summan 50% kaupanteossa ja kun kuorma saapui kotio maksettiin 50%+kuljetus kuljettajalle. Toimittaja oli myyjän valitsema ja järjestämä.

mutta tästä aikaa jo reippaasti yli kymmenen vuotta joten en ihan päätä pölkylle lyö että meni juuri näin.

Muistelisin että erään ponin toi myyjä suoraan kotipihaan saakka. mut en kyllä oo siitäkään enää varma :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.