Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Deniro Valentinot,kokemukset?

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   21.9.24 20:46:41

Harrasteratsastaja kyselee kokemuksia ?

  Re: Deniro Valentinot,kokemukset?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   21.9.24 20:55:55

Salentinot? Hyvät perussaappaat, mielestäni ok hinta-laatusuhde. Ei kovin laadukkaat siis, mutta eipä oo hirveän hintaisetkaan. Heti hyvät jalkaan, ei tarvi sisäänajoa.

  Re: Deniro Valentinot,kokemukset?

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   21.9.24 22:23:18

Todellakin Salentinot:)

  Re: Deniro Valentinot,kokemukset?

Lähettäjä: r 
Päivämäärä:   22.9.24 08:51:09

Mulle ei oo sopinu. Vetoketjut ei mee kunnolla kiinni ja on ollut käytössä 4v. Tilattu mittatilauksena kun toinen. pohje isompi. Muihin saappaisiin verrattuna tuntuvat omasta mielestä ”kömpelöltä” vähän kumisaapastyyliset nilkasta, joten kokeile niitä kunnolla jotta tiedät että onko ne sulle sopivat :)

  Re: Deniro Valentinot,kokemukset?

Lähettäjä: Oho 
Päivämäärä:   22.9.24 18:51:01

Jos saappaat ovat olleet neljä vuotta käytössä niin ei ihme jos vetskarin alkaa vetelee viimeisiään.

  Re: Deniro Valentinot,kokemukset?

Lähettäjä: STT 
Päivämäärä:   22.9.24 22:17:10

Ihan hyvät ja mukautuu nopsaan jalkaan, miellyttävät. Itsellä kuluu nopsaan rikki koska ratsastan muutaman hevosen monta krt viikossa.

Vetskarit ei oo kovin laadukkaat, ainakaan päivittäiseen käyttöön ei oikein passaa.

  Re: Deniro Valentinot,kokemukset?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.9.24 23:02:30

Mun nykyiset lempparit! Tuli puoliksi vahingossa ostettua, enkä ole katunut. Istuu ainakin omaan jalkaan kun nenä päähän.

  Re: Deniro Valentinot,kokemukset?

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   23.9.24 08:49:35

Ainoa saapas, joka kokeilemistani on istunut minulle aika täydellisesti. Ollut käytössä vuosia, ei oikeastaan mitään valittamista.

  Re: Deniro Valentinot,kokemukset?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.9.24 10:45:17

Ostin vuosi sitten vähän vahingossa, mutta sopi mun jalkaan niin täydellisesti, että tyhmähän sitä olis ollu jossei olis ostanut. Ja on muuten ollu hyvät saappaat. No kestävyydestä en nyt voi sanoa kuin vuoden ajalta, mutta ainakin toistaiseksi on ihan ehjät ja toimivat.

  Re: Deniro Valentinot,kokemukset?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.9.24 12:42:07

Mulla meni ensimmäisen vuoden aikana 50% ostohinnasta suutariin. Tällöin ratsastin 4x/vko, eli ei mikään himokäyttö. Mä en tykkää siitä pehmeästä ja "suomuisesta" pinnasta, vaikea saada puhtaaksi.
Nyt saappaat taitaa olla joku 7v vanhat ja tuon ekan vuoden jälkeen ei oo tarvinnut suutarilla käyttää. Eli sinänsä kyllä kestävät.

  Re: Deniro Valentinot,kokemukset?

Lähettäjä: r 
Päivämäärä:   23.9.24 15:03:01

” Jos saappaat ovat olleet neljä vuotta käytössä niin ei ihme jos vetskarin alkaa vetelee viimeisiään.”

Niin, ne ei siis ole ensimmäisen viikonkaan aikana menneet kunnolla kiinni

  Re: Deniro Valentinot,kokemukset?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.9.24 16:32:08

r, jos tosiaan on näin, niin sitten niistä olis kannattanu tehdä reklamaatio, jos vika oikeesti oli saappaissa. Tai sitten sulla vaan oli väärän kokoset saappaat..

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.