Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suosittele saappaita tallille

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.9.24 12:29:44

Pitäisi saada saappaat kurakeleihin tallille, jotka eivät ole liukkaat kurassa. Mitä käytätte/ suosittelette? Nykyiset Nokian kumpparit lipsuu inhottavasti mudassa ja pelkään että kaadun.

  Re: Suosittele saappaita tallille

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   19.9.24 12:39:43

Ostin viime syksynä Sievin lightbootit. Tosi kivat jalassa, pitävät ja aika lämpimätkin kylmemmälle keleillä. Maksoi jonkun 80-90e ja ajattelin saavani tuohon hintaan saappaat jotka kestäisivät edes vähän pidempään kuin halpikset. Mutta niin vain ihan äskettäin huomasin että kumpaankin saappaaseen on tullut murtumat kantapään yläpuolelle :/

Nokialaiset eivät myöskään ole nykyään olleet kovin kestäviä, mutta taisivat silti kestää ehjänä kauemmin kuin nämä Sieviläiset.

Eli minullekin saa suositella hinta/laatusuhteeltaan hyviä saappaita.

  Re: Suosittele saappaita tallille

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   19.9.24 13:12:16

Minulla on nämä ja ovat tosi mukavat kävellä, eivätkä mielestäni ole tuntuneet liukkailta mudassakaan.

https://tamrex.eu/fi/1106-nokian-koli-kumisaappaat-outlet.html

  Re: Suosittele saappaita tallille

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   19.9.24 13:34:36

Mulla on Vikingin jotkut retkeilysaappaat. Näissä on tosi pitävä pohja. Kestosta en osaa sanoa, vuoden päivät on olleet nyt käytössä ja vielä ehjät. Edelliset nokialaiset ei kestäneet vuottakaan ja Tretornit (jotka istuu mun jalkaan parhaiten) kesti vielä vähemmän. Ei ne vaan tahdo kestää yhtään kovempaa käyttöä.

  Re: Suosittele saappaita tallille

Lähettäjä: -.. 
Päivämäärä:   19.9.24 13:36:31

sievit

  Re: Suosittele saappaita tallille

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.9.24 13:46:47

Nokian Kontiot on hyvät
Sen sijaan kahdet Nokian Hait on menneet jo tuusan nuuskaksi ihan lyhyessä ajassa. Myös Tretornin talvikumpparit on hyvät.

  Re: Suosittele saappaita tallille

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.9.24 17:08:31

Pilkkisaappaat

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.