Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oman karsinan tuonti tallin pihaan

Lähettäjä: Nevaska 
Päivämäärä:   18.9.24 19:08:47

Paljon maksaisit siitä että voit tuoda oman boxin tallin pihaan ja käyttää sitten fasiliteetteja?

  Re: Oman karsinan tuonti tallin pihaan

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   18.9.24 19:14:10

Sisältyykö tähän hoito? Rehut? Kuivikkeet? Tarkoittaako karsina siirtotallia vai jotain pressujabaa?

  Re: Oman karsinan tuonti tallin pihaan

Lähettäjä: tintti 
Päivämäärä:   19.9.24 12:15:08

Aika toosi paljon saisi asiakas mulle maksaa, jos aikoisi tuoda jonkun oman karsinavirityksen tallin pihaan. Ei taida sellaista summaa ollakaan..

  Re: Oman karsinan tuonti tallin pihaan

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.9.24 12:28:06

Varmaan paikkakunnan itsehoitohinnan vastaavissa olosuhteissa, vähän alakanttiin kun pitää se siirtotalli kuitenkin itse hommata.

  Re: Oman karsinan tuonti tallin pihaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.9.24 12:31:10

Eikä ainakaan yhtä hevosta voi noin majoittaa ja mitä järkeä siinä olisi? Taas joku rahansäästökeino vai?

  Re: Oman karsinan tuonti tallin pihaan

Lähettäjä: Tia 
Päivämäärä:   19.9.24 12:40:08

Me maksanne omasta ulkotallista maavuokraa ja kaikki muut maksut tallin muiden maksujen mukaisesti. Meilla toki omat tarhat ja itse siivous.

  Re: Oman karsinan tuonti tallin pihaan

Lähettäjä: XX 
Päivämäärä:   19.9.24 12:42:35

Ei sitä toisten maalle voi omia kyhäelmiä tehdä. Voi vaatia jopa rakennusluvan oman virityksen pystytys.

Mistä näitä aivopieruja ihmisille tulee ?

  Re: Oman karsinan tuonti tallin pihaan

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.9.24 12:47:11

Kuka sanoi, että se siirtotalli tuotaisiin ilman lupaa :D

  Re: Oman karsinan tuonti tallin pihaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.9.24 14:02:58

Jos tallin pitäjä "vaatisi" tuomaan oman karsinan, maksaisin sitten ostettujen palveluiden mukaan, mutta en ns tilavuokraa karsinasta. Toki jotain pitää maksaa vesarista ja säilytystilasta, mutta itse karsinasta en maksaisi ns kylmävuokraa, joka riippuu sitten paikkakunnasta aika paljon.

  Re: Oman karsinan tuonti tallin pihaan

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.9.24 14:14:46

Eiköhän tässä mietitä ratkaisua sille, kun talli on täynnä ja tulijoita olisi silti.

  Re: Oman karsinan tuonti tallin pihaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.9.24 14:16:53

Eikös silloin olisi parasta että tallinomistaja hoitaisi ulkokarsinoita pihaan ja hinnoittelisi ne sopivasti sisäkarsinoita edullisemmin.

  Re: Oman karsinan tuonti tallin pihaan

Lähettäjä: Halpaahuvia 
Päivämäärä:   19.9.24 17:48:46

Ihanko tosissaan joku suostuu ulkopuolisen tekevän omia rakennelmiaan tiluksilleen? Näin tallinomistajana saisi maksaa enemmän kuin perustallimaksun koska touhuaa minun maillani omiaan. Eli maksaa siitä että saa ylipäänsä käyttää tilan fasiliteetteja ja toisaalta ekstraa siitä riskistä että tulee sanomista muiden asiakkaiden ja tallin omien toimintaperiaatteiden välille. Ja taatusti tulee.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.