Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Atec trailerista kokemuksia

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   16.9.24 13:13:08

Käyttökokemuksia kyselen kyseisestä trailerimerkiltä.

  Re: Atec trailerista kokemuksia

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   16.9.24 13:38:58

Meillä atec ollut kohta kolme vuotta ja olen tyytyväinen. Ei mitään moitittavaa.

  Re: Atec trailerista kokemuksia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.9.24 13:46:36

Todella laadukkaita ja toimivia, hyvä hinta-laatusuhde!

  Re: Atec trailerista kokemuksia

Lähettäjä: nekku 
Päivämäärä:   16.9.24 14:21:43

Kivoja trailereita vetää. Vakaita ja valoisia, mutta vara-osia ei saa enää oikein mistään.

  Re: Atec trailerista kokemuksia

Lähettäjä: Mokkula 
Päivämäärä:   16.9.24 17:08:33

Atec käy Sirius varaosat kun teki samanlaisia trailereita jonkin aikaa

  Re: Atec trailerista kokemuksia

Lähettäjä: MK 
Päivämäärä:   16.9.24 21:31:39

Tosi passeli perustraikku. Ehdin jo murehtimaan, että pitää luopua omasta kun iso hevonen ei mahtunut leveydestä kahden hevosen kopin puolikkaaseen, mutta onneksi selvisi, että väliseinän saa pois ja pitkillä puomeilla pystyy kuskaamaan.

  Re: Atec trailerista kokemuksia

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.9.24 22:33:14

Perushyvä. Osia tosiaan ei enää saa, koitui ongelmaksi. Ei voita silti esim. Böckiä kestävyydessään ja vetomukavuudessaan.

  Re: Atec trailerista kokemuksia

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   16.9.24 22:43:19

Tyytyväinen olen ollut ja hevosetkin tyytyväisiä matkustajia. Ei ole ollut korjattavaa, katsastuksista mennyt läpi ilman laittamisia.

  Re: Atec trailerista kokemuksia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.9.24 22:47:47

Kymmenen vuotta ollut ja käytettynä ostettu. Hyvä perusvehje, toimii niinkuin pitääkin hinta-laatusuhde hyvä. Huoltaa pitää niinkuin mitä tahansa liikennevälinettä ja kuluvia osia tarpeen vaatiessa vaihtaa mutta siinä ei ole ollut ongelmaa. Ei se kaikista hienostunein ole mutta vakaa ja hyvä vetää. Ja on siis 1,5 hevosen starline.

  Re: Atec trailerista kokemuksia

Lähettäjä: Johu 
Päivämäärä:   17.9.24 08:03:50

Mulla myös 1,5 hevosen malli, olisiko vuodelta 2009. Käytettynä ostettu, itse uusittiin jarrut kun vaijerit oli umpiruosteessa ja muutenkin sanomista niissä. Tai oli kyllä tosin mennyt juuri katsastuksesta moitteettomasti läpi myyjällä, itse en luota näihin trailerikatsastuksiin ollenkaan vaan katson itse renkaiden vaihdon yhteydessä jarrut, pohjan ja muutenkin yleiskunnon.

Hyvä, kevyt vetää ja mielestäni ok vakaa. Toki joku painavampi kärry (esim. Böckiksen isot mallit) on vielä vakaampi mutta nätisti tulee tämäkin perässä. Säilytän sääsuojassa, musta pinta vähän ottanut painepesurista ja auringosta osumaa mutta muuten ei sanomista. Hyvä peruskärry, meillä käyttöä kausittain paljonkin ja välillä seisoo pidempään. Varaosia ei olla vielä tarvittu.

Huonosti matkustavaa/kovasti ryskäävää en uskoisi että kestää kovin kauaa. Mulla kumimatto lattialla, edellisen omistajan hevonen kuopinut ja lattia pinnasta hieman rikki sekä seinillä kolhuja.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.