Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hevosloma Espanja(?), HorseXplore

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   15.9.24 19:14:19

Nyt tuli töiden puolesta mahdollisuus lähteä heppalomalle marras- tai joulukuussa. Kovasti haluaisin jonnekin maastoilemaan/vaeltamaan ja katselemaan muitakin maisemia kuin mäntymetsää, joten kohteena ihan säidenkin puolesta Etelä-Eurooppa. Espanja/Portugali/Italia potentiaalisimmat. Onko kellään heittää kokemuksia, huomenna pitäisi ilmoittaa töissä haluamani lomapäivät joten aika pika-aikataululla olen liikenteessä.

  Re: Hevosloma Espanja(?), HorseXplore

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   15.9.24 19:21:24

Suosittelen In The Saddlea, samanlainen firma kuin Horsexplore mutta vastuullisempaa hevosmatkailua..

Minulla tosi huono kokemus Horsexploresta, olin paikassa missä hevosia ei kohdeltu yhtään hyvin mutta Horsexplorea ei paljon kiinnostanut asia, sain vain nasevia vastauksia ja ihme selittelyä. Ajattelin että ruotsalaiseen firmaan voisi luottaa mutta ehei, raha tärkeintä.

Jos hevosten hyvinvointi kiinnostaa, In the Saddle on parempi firma.

  Re: Hevosloma Espanja(?), HorseXplore

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   15.9.24 19:24:35

Horsexplore ei esim kerro paikkojen nimiä että asiakas ei voi tutkia itse paikkaa, arvosteluja yms. netistä. In The Saddle kertoo.

Horsexplore ei kerro sivuillaan mitään siitä miten paikat valitaan tai mitkä on kriteerit ja kiinnostaako hevosten hyvinvointi. In The Saddle näistäkin asioista kertoo..

  Re: Hevosloma Espanja(?), HorseXplore

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   15.9.24 19:42:12

Selvä, katsotaanpa sitten In the Saddlen valikoima! Kiitos, en ole koskaan ole ollut hevosvaelluksella muualla kuin Suomessa tai Islannissa, joten olen vähän uuno näissä asioissa :)

  Re: Hevosloma Espanja(?), HorseXplore

Lähettäjä: Tiitu 
Päivämäärä:   16.9.24 07:07:25

Järkevintä on valita mielenkiintoinen kohde HorseXploren tai muun paikan listoilta ja mennä itsenäisesti. HorseXplore ei ehkä mainitse paikkojen oikeita nimiä, mutta pienellä googlettelulla selviää. En ymmärrä, mitä hyötyä firmasta välissä varailemassa paikkaa on.

  Re: Hevosloma Espanja(?), HorseXplore

Lähettäjä: NJ 
Päivämäärä:   16.9.24 08:09:31

HorseXplorelle pitkä miinus, ei välitä hevosten terveydestä ratsastusmatkailussa.

  Re: Hevosloma Espanja(?), HorseXplore

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.9.24 09:41:30

Horsexplore tekee myös sitä että jos olet kerran ollut kohteessa niiden kautta ja sitten yrität varata ilman niitä välissä matkaa samaan paikkaan niin estävät sen eli pakottavat paikan perumaan sun matkan… Ihan pebasta. Sen lisäksi että hevosten hyvinvointi ei kiinnosta peen vertaa, kaikenmaailman härkätaistelu paikkoja niiden listoilla esim portugalissa.

  Re: Hevosloma Espanja(?), HorseXplore

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   16.9.24 10:08:40

Kiitos kaikille vastanneille! Hyvä että kysyin, olisin muuten tukenut horsexplorea ihan muina naisina.

  Re: Hevosloma Espanja(?), HorseXplore

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.9.24 10:12:37

"Järkevintä on valita mielenkiintoinen kohde HorseXploren tai muun paikan listoilta ja mennä itsenäisesti. HorseXplore ei ehkä mainitse paikkojen oikeita nimiä, mutta pienellä googlettelulla selviää. En ymmärrä, mitä hyötyä firmasta välissä varailemassa paikkaa on."

= Paikat ei jaksa itse mainostaa itseään niin ns. maksavat näille firmoille siitä näkyvyydestä.

Että tosi monella paikalla vaan on jotkut sopparit näiden firmojen kanssa, mutta tämä kyllä on mahdollista jos paikkoihin myös voi itsenäisesti varata reissun! (Horsexplore ainakin vain yrittää tämänkin estää, kaverin matkan peruivat kun yrittivät varata ilman Horsexplorea paikkaan missä olivat aiemmin olleet Horsexploren kautta.. Aika kyseenalaista toimintaa ja miksi ihmeessä hevospaikka edes luovutti heidän varaustiedot Horsexplorelle..)

Mutta In The Saddlen paikoissa ainakin voi jotenkin luottaa että hevosilla kaikki ok että katsopa niitä, ei Horsexploren paikkoja.. Kuulin että eräs kohde Portugalissa joka Horsexploren listoilla on, otettiin pois In the Saddlen listoilta koska hevosia ei hyvin kohdeltu.. Asiakkaat valitti ja hyvä että firma uskoo. Kyseinen kohde sellainen missä itsekin olin ja aika äkkiä lähdin pois ja jätin loman kesken. Valitin Horsexplorelle ja Horsexplore ei mua halunnut uskoa vaikka oli kuvia ja videotodisteita, ne edelleen myy matkoja kys. kohteeseen ja tukevat tallin toimintaa.

  Re: Hevosloma Espanja(?), HorseXplore

Lähettäjä: W 
Päivämäärä:   16.9.24 13:39:46

Quinta do Rol Portugalissa oli ainakin hyvä mesta, löytyy HorseXploresta ja In the Saddlesta :)

  Re: Hevosloma Espanja(?), HorseXplore

Lähettäjä: :( 
Päivämäärä:   16.9.24 13:58:14

Quinta do Falcao / Horsexploren Santarem on sitten ihan ala-arvoinen mesta, älkää menkö. Härkätaistelua ja muutakin hyvin ikävää.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.