Lähettäjä: .
Päivämäärä: 16.9.24 16:35:36
Aloittaja täällä. En ole sitä mieltä että KUKAAN ei voisi hevosta osata hoitaa oikein, mutta en myöskään luota omaan arvostelukykyyn, että osaisin sanoa että varmasti juuri tämä ihminen osaisi näin tehdä, kun hevonen jäisi kaikella tavalla hänen vastuulleen, niin taloudellisesti kuin ajallisesti.
Enkä ole hevosen lopettamisesta puhunut mitään, vaan siitä että en ole sitä valmis myymään. Hevoseni ei ihan täydellisesti vastaa sitä mitä haluisin, mutta koska olen sen kerran ostanut, niin minä sen pidän loppuun saakka hyvällä hoidolla, enkä vaihda uuteen ja hohdokkaampaan. Ajattelen, että hevonen on ihan samanlainen lemmikki, kuin mikä tahansa muukin, enkä minä ole kissoistani tai koiristanikaan luopumassa, vaan koska eivät ole täydellisiä tai etten nyt juuri ehdi niitä hoitamaan, kun minä olen niiden elämäksi sitoutunut, kun olen ne hankkinut.
Minulla on kyllä ollut ylläpitohevosia aikaisemmin ja olen ne hoitanut jopa paremmin kuin entisessä kodissaan ovat olleet hoidettuna, mutta valitettavasti elämä opettaa, että jokainen ihminen ei ole luotettava ja pidä lupauksiaan. Autoani kyllä voin lainata ongelmitta ja ihan sama vaikka menisi rikkikään, mutta elävien otusten kohdalla olen hyvin tarkka.
|