Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kepparit

Lähettäjä: Heppahullu 
Päivämäärä:   14.9.24 13:55:23

Onko täällä keppariharrastajia? Jos on niin täällä voidaan puhua kaikkee keppareista. Mitä teidän kepsu harrastukseen kuuluu?

  Re: Kepparit

Lähettäjä: hjw 
Päivämäärä:   14.9.24 16:14:03

En itse ratsasta keppareilla, mutta olen tutuille lapsille tehnyt ihan hienoja keppareita. Niistä on tykätty todella paljon ja on aina oltu ihan ihmeissään, miten hienoja ne ovat.

Minulle tuo keppareiden tekeminen on hauskaa ajanvietettä. En siis mitenkään ahkerasti niitä tee, sitä mukaa vain, kun joku niitä haluaa. Ehkä 1-2 kpl vuodessa.

  Re: Kepparit

Lähettäjä: Höh 
Päivämäärä:   14.9.24 17:50:43

Tämä on Ratsastus-palsta, täällä puhutaan ratsastukseen liittyvistä aiheista. Keppari-leikit ovat lastenleikkejä, eikä ratsastusta, joten aihe sopii paremmin Junnulaan.

  Re: Kepparit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.9.24 17:57:17

Höhillä kannattaa laajentaa käsitykstään keppihevosharrastuksesta. Käydä vaikka Suomen keppihevosharrastajat ry:n sivuilla ja selvittää miten keppihevoset, seinäjoki ja kesäkuu liittyy toisiinsa.

  Re: Kepparit

Lähettäjä: Höh 
Päivämäärä:   14.9.24 19:13:14

No en todellakaan käy pellesivuilla. Ihan riittää nuo oikeat hevoset ja niillä valmentautuminen, eikä tarvitse perehtyä typerään leikkipelleilyyn, vaikka idiootit sellaista haluaakin harrastaa, kun eivät uskalla ratsastaa oikeilla hevosilla.

  Re: Kepparit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.9.24 19:20:52

” vaikka idiootit sellaista haluaakin harrastaa, kun eivät uskalla ratsastaa oikeilla hevosilla.”

Miksi yksi harrastus sulkisi pois toisen harrastuksen? Kerron sulle salaisuuden: useat keppihevosharrastajat ratsastavat myös oikeilla hevosilla. Kyseessä on kaksi eri harrastusta.

Tää on vähän sama asia kuin jääkiekkoa harrastava ei voisi harrastaa myös jääpalloa. Tai balettitanssija ei voisi harrastaa jotain muuta tanssin tyylisuuntausta baletin lisäksi.

  Re: Kepparit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.9.24 20:06:52

”No en todellakaan käy pellesivuilla. Ihan riittää nuo oikeat hevoset ja niillä valmentautuminen, eikä tarvitse perehtyä typerään leikkipelleilyyn, vaikka idiootit sellaista haluaakin harrastaa, kun eivät uskalla ratsastaa oikeilla hevosilla.”

Mä kyllä olen aina harrastanut molempia, sekä keppihevosia että oikeita hevosia. Oikeilla hevosilla olen suht hurjapäinen vieläpä. Ei ole siis uskalluksesta kiinni. Keppihevoset, Seinäjoki ja kesäkuu liittyvät muuten toisiinsa siten, että Seinäjoella järjestetään joka kesä Keppihevosten SM-kilpailut, joissa käy päivän aikana lähes 2000 kävijää.

  Re: Kepparit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.9.24 20:10:39

Siitä olen kyllä samaa mieltä, että tämä ei kyllä ehkä ole oikea palsta tälle aiheelle, kepparit kun eivät oikeita hevosia ole. Nuorten nurkka, seniorit, virtuaalitallit, yleinen keskustelu tms. varmaan sopisi paremmin.

  Re: Kepparit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.9.24 20:23:10

Höh: Minkälainen aikuinen (?) kokee asiakseen solvata muita täysin harmittomasta harrastuksesta? Vaikka et itse olisi kiinnostunut ja pitäisit kyseistä harrastusta hölmönä, niin millä tavalla asia kuuluu sinulle?

  Re: Kepparit

Lähettäjä: .ps 
Päivämäärä:   14.9.24 20:34:54

Väitän että (aktiivisesti) keppihevosia harrastavat ovat keskiverto ratsastajaa paremmassa fyysisessä kunnossa

  Re: Kepparit

Lähettäjä: Höh 
Päivämäärä:   14.9.24 22:24:43

Asia kuuluu minulle, koska tämä topa on tänne tehty ja aivan väärään paikkaan. Kannattaa pysyä ihan vaan omissa kepparipiireissä, jos ei haluta eriäviä näkemyksiä tuosta pelletouhusta.

  Re: Kepparit

Lähettäjä: Heppahullu 
Päivämäärä:   14.9.24 22:36:23

Ratsastan keppareilla ja oikeilla hevosilla! Kepparit ovat haastava urheilulaji!!!

  Re: Kepparit

Lähettäjä: f 
Päivämäärä:   14.9.24 22:43:46

Höh: Sinulla on todella ruma tapa puhua muille tärkeistä asioista. Lisäksi tämä topic ei haittaa täällä millään tavalla, koska topicien määrää ei ole rajattu ja voit itse tehdä juuri niin monta itseäsi miellyttävää topicia kuin haluat.

  Re: Kepparit

Lähettäjä: Höh 
Päivämäärä:   14.9.24 22:47:22

Sinulla f on todella ikävä taipumus olla ymmärtämättä foorumin eri alueiden merkitystä. Kepparileikit eivät ole ratsastusta.

  Re: Kepparit

Lähettäjä: å 
Päivämäärä:   14.9.24 22:58:14

Nyt olisi kyllä kiva tietää, millä mandaatilla Höh möykkää täällä moderaattorina tai sanoisinko jopa palstapoliisina?
Käytöstapoja olisi joka tapauksessa hyvä harjoitella. Jos aihe ei sinua kiinnosta, älä lue keskustelua vaan anna arvokas panoksesi muihin keskusteluihin.

Keppariharrastukselle ja siitä täällä käytävälle keskustelulle iso peukku!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.