Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Laidunkatoksia myyvä yritys

Lähettäjä: kokemuksia? 
Päivämäärä:   12.9.24 09:45:42

Yksi yritys mainostaa facessa laidunkatoksia ja siirtotalleja. Onko kellään kokemusta? Onko tuotteet ok?

  Re: Laidunkatoksia myyvä yritys

Lähettäjä: -*- 
Päivämäärä:   12.9.24 09:53:28

No mietipä miksi se sama firma mainostaa koko ajan omia tuotteitaan alennuksella ja alennuksen alennuksella, loppuunmyynnillä ja ties millä? Jos yhtään pysyy työkalut käsissä, niin itse saat vastaavat tehtyä alle puolella siitä hinnasta.

  Re: Laidunkatoksia myyvä yritys

Lähettäjä: Leila 
Päivämäärä:   12.9.24 10:31:35

Nyt on raksatyöntekijöitä paljon "lomilla".

Kysele heiltä ja teetä suorasta puutavarasta. Tulee säätöä eikä ihan vähän ja vielä enemmän kun itse myös osallistut tekemiseen.

  Re: Laidunkatoksia myyvä yritys

Lähettäjä: Aurinko 
Päivämäärä:   13.9.24 09:47:42

Kiinnostaa myös nuo Pihatuote Oy:n halpiskatokset, onko niistä mihinkään? Ei meinaa lautatavaraa edes saada tuolla hintaa.

  Re: Laidunkatoksia myyvä yritys

Lähettäjä: xx 
Päivämäärä:   13.9.24 10:12:10

Pääsääntöisesti halpa ei ole koskaan hyvää ja laadukasta.

  Re: Laidunkatoksia myyvä yritys

Lähettäjä: Mirja 
Päivämäärä:   13.9.24 11:40:26

Halpa on heppoista ja arvaatte kyllä kun hevonen rapsuttaa persustaansa takaseinään, hajoaa koko katos...

  Re: Laidunkatoksia myyvä yritys

LähettäjäMM 
Päivämäärä:   14.9.24 10:22:01

Joo, tuohon hintaan ei tosiaan saa edes vahvuudeltaan sellaisia materiaaleja mitä hevosten kanssa pitäisi olla. Meillä laidunkatokset täältä https://laidunkatos.fi/hinnasto/ ja voin lämpimästi suositella. Ovat kestäneet nyt 5 vuotta ilman mitään korjaustarpeita, toki ovat myös tukevasti ruuvipaaluilla maassa etteivät pääse liikkumaan. Voi tulla Kirkkonummelle katsomaan, jos haluaa itse katsoa paikan päällä minkälaisia ovat.

  Re: Laidunkatoksia myyvä yritys

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.9.24 10:30:20

Sen verran hankalaa oli kyseisen firman kanssa toimituksesta sopiminen ja katosten hintakin muuttui kesken kaiken, että jäi ostamatta.

  Re: Laidunkatoksia myyvä yritys

Lähettäjä: fefe 
Päivämäärä:   14.9.24 10:47:54

Tosi halpoja ovat.
Tänä päivänä laadukas puutavara maksaa ihan järkyttävästi, vaikka kelpaisi rumempi kakkoslaatukin. Lujuudesta ei voi tinkiä vaan katoksen kehikko (ja pohjat eli paalaus tai maahan perustukset) täytyy olla hyvin tehty tarpeeksi järeästä tavarasta.
Eli tuossa ei työlle jää kyllä yhtään hintaa.

Pyysin että mies laskee meille itse tehtynä n samakokoisen katoksen arvoa, ollaan jo parissa tuhannessa, eikä vielä kattopeltejä......
Meillä olisi omasta metsästä puuta, mutta logistiikka saada se kaadettua, pinottua ja kuivattua sahalle asti ja sieltä halutussa koossa höylättynä on sekin melkoinen ruljanssi, minkä vuoksi ollaan ostotavaran varassa.

  Re: Laidunkatoksia myyvä yritys

Lähettäjä: Sh varsat 
Päivämäärä:   14.9.24 10:53:24

Kannattaa tosiaan ostaa itse tarvikkeet, vaikkapa ihan kakkoslaatuisia tai kysellä tarvikkeita oman kylän facebookryhmistä, sieltä löytynee myös tekijä katoksille jos itseltä ei onnistu.

  Re: Laidunkatoksia myyvä yritys

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   14.9.24 10:56:52

Pihatuotteen elementtejä odoteltu useampi kuukausi ja kokoajan vaihtuu toimituspäivä, hintakin ehtinyt muuttua tänä aikana pari kertaa. Nyt aloitettiin itse rakentamaan jonkinlaista katosta ja peruttiin koko tilaus.

  Re: Laidunkatoksia myyvä yritys

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   14.9.24 12:14:06

Jos oikein ymmärsin niin nämähän tulevat vain puoliksi kasattuina elementteinä eikä edes katos ole kokonainen, vain puuosat. Katot ym joudut hommaamaan itse.

Eli sama nikkaroida itse.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.