Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hevosurheilu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.9.24 22:59:27

Olenko sokea kun en löydä onko HU uutisoinut Racing-finaaleista? ainoastaan Amatöörisarjan voittajasta löytyy artikkeli.

  Re: Hevosurheilu

Lähettäjä: tv 
Päivämäärä:   12.9.24 10:16:38

ei löydy uutisointia, mistään mediasta 🥲 Liiton sivuilla oleva tiedote toki on, mutta jos se on mennyt medialle tuollaisenaan, niin ei mene läpi.

  Re: Hevosurheilu

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   12.9.24 10:50:39

Nuoret hevoset eivät vaan kiinnosta heitä..

  Re: Hevosurheilu

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   12.9.24 10:54:29

Lehdellä on sen verran huono taloudellinen tilanne ja paljon avustajia roikkumassa ht-netissä, että iltaan mennessä on hätäinen kyhäelmä finaaleista luettavana.

  Re: Hevosurheilu

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   12.9.24 11:02:33

Onko taloudellinen tilanne fakta? Itse olen tosi pettynyt, odotin että nettiversio pystyy nostamaan uutisten ja artikkelien sisällön ja määrän ihan uudelle tasolle.

  Re: Hevosurheilu

Lähettäjä: lknflkänbd 
Päivämäärä:   12.9.24 11:18:42

No kyllähän artikkelien määrä on kasvanut ihan hirveesti, kun vertaa paperilehteen jossa oli muutama juttu ja nekin myöhässä kun lehti tuli vain kerran vkossa.
Mutta ehkä kaikkea ei ehdi.

  Re: Hevosurheilu

Lähettäjä: lissu 
Päivämäärä:   12.9.24 11:21:16

Liiton tiedotteet on äärettömän huonoja. Ei ihme ettei mikään media ikinä julkaise niitä tai uutisoi mitään niiden pohjalta. Luulisi että siellä alettas miettiä mitä me tehdään väärin kun mikään tiedote ei mene läpi - mutta vissiin ei.

  Re: Hevosurheilu

Lähettäjä: v 
Päivämäärä:   12.9.24 11:22:31

"Nuoret hevoset eivät vaan kiinnosta heitä.."

Kyllä toimittaja on ollut paikalla mm. Kyvyt esiin -tapahtumissa ja nuorista hevosista on ollut kyllä paljon juttua. Luultavasti tuo Racing finaali on nyt vaan totaallisesti mennyt heiltä ohi.. (toivon niin).

  Re: Hevosurheilu

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   12.9.24 11:27:34

Mä olen ollut tosi tyytyväinen digi Hevosurheiluun. Tosi paljon kiinnostavia juttuja joka päivä. Itse tykkäsin kovasti Kicki Nymanin haastattelusta, kun olen itse vanhempaa sukupolvea ja muistan hänet kilparadoilta.

  Re: Hevosurheilu

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   12.9.24 11:32:23

Suurin osa jalostus ja kasvatusjutuista koskee suomenhevosia.

  Re: Hevosurheilu

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   12.9.24 11:35:22

Kaikenlaisia höpöhöpö kolumneja ja mielipiteitä. Ei niistä pitäisi joutua maksamaan mitään.

  Re: Hevosurheilu

Lähettäjä: Wilma 
Päivämäärä:   12.9.24 11:48:01

Just joo, kaikki vaan ilmaiseksi kaikille ja verot valtion maksettavaksi, niinhän + haluat.
Vaan kun me eletään markkinataloudessa niin jokainen voi itse valita mitä palveluita jne hankkii ja niistä maksaa. Jos sua e hevosurheilu nappaa niin et tilaa sitä, so simple. Mäkään en välitä Hesarista - tadaa, en siis tilaa sitä!

  Re: Hevosurheilu

Lähettäjä: sillis 
Päivämäärä:   12.9.24 11:50:21

Vaan kun suurin osa kasvattajista kasvattaa just suomenhevosia, ja vaikka teitä hienoja pv-ihmisiä harmittaa, niin meitä suomenhevosihmisiä ja -kasvattajia on vaan paljon enemmän kuin teitä! Hyvä että Hevosurheilussa (ja MT:ssä) muistetaan ja ymmärretään tämä!

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.