Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Missä myydä loimia jos ei ole somessa?

Lähettäjä: Zoo 
Päivämäärä:   11.9.24 22:29:20

Eli missä paras myydä jos ei ole somessa.

  Re: Missä myydä loimia jos ei ole somessa?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.9.24 22:51:33

Tori

  Re: Missä myydä loimia jos ei ole somessa?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.9.24 22:52:45

Tori on nyt jo parempi ko facen kirppikset.

  Re: Missä myydä loimia jos ei ole somessa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.9.24 00:30:10

Ei sinne someen ole pakko jäädä olemaan. Perustat tilin haluamallesi alustalle vaikka keksityiltä nimellä myymistä varten ja sitten et käytä sitä sen jälkeen enää ikinä. Taatusti kukaan ei susta mitään tietoa mikä nyt ei olisi muutenkin julkisesti saatavilla ja voit istua tinahattu päässä lopun ikää omassa erämökissä. Miksi tehdä asioista itselleen niin vaikeaa…

  Re: Missä myydä loimia jos ei ole somessa?

Lähettäjä: Wa 
Päivämäärä:   12.9.24 01:00:05

Tallin wa-ryhmässä. Ei juurikaan tarvitse laittaa muualle myyntiin, lähes kaikki menevät, kun ilmoittaa tallin wa-ryhmässä ”tällainen loimi menossa myyntiin, onko joku kiinnostunut”.

  Re: Missä myydä loimia jos ei ole somessa?

Lähettäjä: mii 
Päivämäärä:   12.9.24 07:10:45

Tori on facea paljon parempi. Kun itse tarvitsen jotain, katson aina ensin sieltä.

  Re: Missä myydä loimia jos ei ole somessa?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   12.9.24 07:25:43

Täällä. Jos sulla on suht ehjiä, vedenpitäviä sadeloimia 135-145 niin kiinnostaa.

  Re: Missä myydä loimia jos ei ole somessa?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   12.9.24 08:31:39

Hoofin

  Re: Missä myydä loimia jos ei ole somessa?

Lähettäjä: voi 
Päivämäärä:   12.9.24 13:49:42

^ ja hoofinilla myös jonkunlainen välitysmyyntipalvelu?

  Re: Missä myydä loimia jos ei ole somessa?

Lähettäjä: Xy 
Päivämäärä:   12.9.24 14:21:13

Toridiili ehdottomasti. Pienet postikulut ja molemmin puolin todella helppo käyttää. Olen siirtynyt kokonaan nyt toridiilin käyttäjäksi.

Hoofinin alusta on niin tönkkö että ei mitään rajaa. Lisäksi välityspalkkio on suuri ja on tiedettävä tarkkaan paljonko postikulut on, muuten jäät maksumieheksi.

  Re: Missä myydä loimia jos ei ole somessa?

Lähettäjä: Ellu 
Päivämäärä:   12.9.24 16:49:07

Toridiiliä en suosittele, pitää antaa laajat oikeudet ties mille vinkuintiassa majailevalle firmalle tutkia sun tilitietoja.

Normi-Tori on hyvä, ja kai htnetin markkinoillakin on vielä kävijöitä.

  Re: Missä myydä loimia jos ei ole somessa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.9.24 17:41:34

Torissa ei kauppa käy enää ollenkaan niin hyvin kuin ennen. Jo katsomiskerrat on vähentyneet murto-osaan. Niin moni käyttäjä suivaantui ilmeisesti uudistuksesta enkä itsekään anna pääsyä pankkitililleni.

  Re: Missä myydä loimia jos ei ole somessa?

Lähettäjä: JJ 
Päivämäärä:   13.9.24 10:20:10

Itsekin olen huomannut, että Torissa ei tunnu mikään menevän, olen siis myynyt ennen myös muuta kuin hevoskamaa siellä ja uudistuksen jälkeen mikään ei ole mennyt kaupaksi. En myöskään tykkää toridiilistä myyjänä, epärehellinen ostaja voi väittää ettei tavara vastaa odotuksia ja sit et saa rahoja ja sulla on joku muutaman kympin loimi jossain 500 km päässä. Miten sen sieltä sitten saat takaisin onkin hyvä kysymys, käytännössä ostaja sen saa sitten ilmaiseksi. Sääli, koska ennen torin kautta sai kierrätettyä hyvin kaiken ylimääräisen. Kyllä some on paras myyntiin, sopiva ryhmä FB:ssä niin loimet menevät oikealla hinnalla oikeana sesonkina nopeasti kaupaksi. Ei ole iso homma luoda profiilia, itsekään en käytä FB:tä nykyisin muuta kuin myymiseen ja ostamiseen. Mutta feikkiprofiileilta en itse osta mitään (usein ovat huijareita), joten suosittelen luomaan ihan oikean profiilin. Eihän sun tarvi kuitenkaan mitään muuta itsestäsi paljastaa jos et halua.

  Re: Missä myydä loimia jos ei ole somessa?

Lähettäjä: Dark Jedi 
Päivämäärä:   13.9.24 12:18:04

Torissa mulla on myynnissä monenlaista tavaraa ja katsojia on kyllä paljon, samoin joka kohteen on vähintään pari käyttäjää tallentanut suosikiksi mutta yhtään yhteydenottoa ei ole tullut. Toridiiliä en käytä, liekö siinö syy? Aikaisemmin vastaaviin kohteisiin tuli paljonkin yhteydenottoja, vähintään tinkaajia mutta nyt ei mitään.

  Re: Missä myydä loimia jos ei ole somessa?

Lähettäjä: JJ 
Päivämäärä:   13.9.24 16:50:15

Tori on niin paljon sekavampi uudistuksen jälkeen, ei ole kiva selata eikä käyttää.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.