Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Palkka hevosen hoitamisesta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.9.24 09:18:05

Minkälaista palkkaa olette saaneet/maksaneet hevosen hoidosta? Mitä piti sisällään ja kuinka pitkä aika?

Paljonko olette saaneet/maksaneet kisareissuista? Vaiko ruokapalkka?

Kiinnostaa kuulla kokemuksia

  Re: Palkka hevosen hoitamisesta

Lähettäjä: Mirgitta 
Päivämäärä:   11.9.24 09:23:09

Olen saanut 5 eur kerta…

  Re: Palkka hevosen hoitamisesta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.9.24 09:25:45

Kisareissuista ruoka, ellei muuta ole sovittu. Hoitamisesta en ole saanut mitään, tai joskus ratsastaa. Yksi hoidikki aikanaan asui sen verran kaukana, että kun piti köyhänä opiskelijana ajella sitä lyhyesti taluttamaan, sain omistajalta bensarahat kun en olisi muuten voinut mennä.

  Re: Palkka hevosen hoitamisesta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.9.24 09:26:15

En saanut monen päivän 24/7 hoidosta kuin persnettoa

  Re: Palkka hevosen hoitamisesta

Lähettäjä: Musta 
Päivämäärä:   11.9.24 09:32:07

Maksan 10 eur/h kisareissuilla

  Re: Palkka hevosen hoitamisesta

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   11.9.24 12:12:33

En ole saanut edes kiitosta

  Re: Palkka hevosen hoitamisesta

Lähettäjä: rumpu 
Päivämäärä:   11.9.24 12:26:50


Paljonko olette saaneet/maksaneet kisareissuista? Vaiko ruokapalkka?

- Teininä/lapsena saatiin joskus paluumatkalla jäätelöt, jos hepanomistajalla oli mennyt radat hyvin ja oli hyvällä tuulella. Muuten mentiin omilla eväillä. Hevosia oli mukana paljon ja meitä hoitajia 2-4 kpl.

- Aikuisena oon saanut kahvit ja leivät tms pienen evään paluumatkalla. Muuta korvausta en ole saanut. Mutta kun läheisempi heppakaverini kisaa, niin hän tarjoaa tosi kivasti kunnon eväät/ruuan tms ja muutenkin reissaaminen hänen kanssaan on rennompaa ja on aikataulutettu päivä niin, että ehditään yhdessä hengähtää eväiden äärellä tms.

  Re: Palkka hevosen hoitamisesta

Lähettäjä: Minimii 
Päivämäärä:   11.9.24 23:41:39

Olen antanut vastineeksi hevosten hoidosta/avusta koko päivän ruoat, sekä ilmaisia valmennustunteja. Voisin antaa myös pienen rahallisen korvauksen halutessa, mutta tämän hetken apuri hyötyy enemmän valmennuksista (:

  Re: Palkka hevosen hoitamisesta

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   11.9.24 23:50:30

Tällä hetkellä saan saksassa 100€/kk 1x/vk juoksutuksesta sekä viikottaisesta hevosen siistinä pitämisestä.
Suomessa oon saanut mm. viikonlopun poni vahti keikasta 80€+ herkkuja, tallitöitä vastaan pitää yhtä kuin omaani sekä satunnaisesti ratsastaa tallin muita hevosia
ja he myös kuskasivat valmennuksiin/kisoihin ilmaiseksi, toki itse maksoin ne sekä tallitöitä tehden auttaa naapuria ja sitä vastaan se piti minulle tunteja sen hevosilla.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.