Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Racing lavatarjous

Lähettäjä: i 
Päivämäärä:   10.9.24 09:04:54

Miten paljon edullisemmaksi tulee tilata isompi määrä rehuja lavatarjouksella? Mistään en löydä kunnolla tietoa, että onko etu vain tuo ilmainen kotiinkuljetus vai saako rehuistakin jonkun alennuksen?

Onko vastaavaa tarjousta muista Hankkijan rehuista kuin Racing? Esim melassileike, rypsi, soija?

  Re: Racing lavatarjous

Lähettäjä: Liisa 
Päivämäärä:   10.9.24 09:06:02

Kannattaa soittaa ja kysyä, jos on jotain epäselvää. Saat täsmätietoa asiasta.

  Re: Racing lavatarjous

Lähettäjä: i 
Päivämäärä:   10.9.24 09:22:44

No minä nyt kysyn täältä, koska oletettavasti täällä on ihmisiä jotka on joskus lavatarjouksen ottaneet ja tietävät saako tuotteistakin jonkun alennuksen.

Minusta on kummallista ettei julkisesti tarkemmin kerrota. Jos rehuista saa alennuksen niin miksei sitä kerrota suoraan? Jossakin mainoksissa vuosien varrella on mainittu että alennettuun hintaan, joissakin mainoksissa taas puhutaan vain ilmaisesta kotiinkuljetuksesta.

Voisi tulla enemmänkin lavatarjouksen hyödyntäviä tilaajia jos olisi selkeästi tiedossa mikä se tarjous todellisuudessa on.

  Re: Racing lavatarjous

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.9.24 09:27:30

Tulee säkeille myös alennusta. Tarkkoja hintoja nyt en muista (tilasin viime talvena) ja nyt voi olla eri hinnat.

  Re: Racing lavatarjous

Lähettäjä: Hobin Rood 
Päivämäärä:   10.9.24 09:44:23

Racingin noissa perusrehuissa se hinta per säkki on jonkun vajaat parisen euroa halvempi (viime viikolla tilattu 3xprogress + hankkijan säkki ade -raetta, listahinnalla yht. 83,68e, tuolla lavalla tulleena 75,95e).
Hankkijan rehut kuuluu samaan tarjoukseen (ainakin meillä on kuulunut ainakin viimeiset pari vuotta, en tiedä onko tässä jotain eroja).

  Re: Racing lavatarjous

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   10.9.24 10:01:20

Käsittääkseni hinnat vaihtelee vähän myymälästä ja ostajasta/määrästä riippuen, eli aina lasketaan tarjous erikseen eikä ole välttämättä kaikilla rehuilla sama prosentti. N. 20 pinnan luokkaa on alennus ollut kun itse olen lavakimppoihin lähtenyt. Samalla lavalla myös Suomen Rehun rehuja esim. melassileike, mutta niissä maksetaan erillinen rahti lisänä.

  Re: Racing lavatarjous

Lähettäjä: Verna 
Päivämäärä:   10.9.24 10:50:27

Säkkien hinnasta periaatteessa vähennetään rahdin osuus, kun ostaa yksittäisen säkin kaupasta, niin siinä on myös rahdin hinta mukana. Mutta alennus ei ole kaikista samanhintaisista säkeistä saman verran vaan vaihtelee eri rehuilla.
Esim. viime keväänä minaral plus maksoi 22,80 (verkkokaupassa nyt 29,95), selected 17,80 (22,29), protein 24,80 (29,95), mash 16,30 (19,99), tosin verkkokaupan hinta on voinut nousta kesän aikana, mutta kai tuo nyt vähän suuntaa antaa.

  Re: Racing lavatarjous

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   10.9.24 12:04:21

Itse tilaan aina ja omissa rehuissa ollu kyllä n. 5e per säkki alea myymälä hinnasta. Taas tilattu, ja hinnat oli samat kuin viimeks

  Re: Racing lavatarjous

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.9.24 08:28:42

Ei kuulu hankkijan rehut tarjoukseen, niistä toki voi kysyä hankkijan kautta myös tarjousta kotiin toimitukselle jos pystyy tilaamaan isomman määrän kerralla.

  Re: Racing lavatarjous

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   11.9.24 08:37:31

Minä tilasin juuri, hinnat on halvemmat kuin Hankkijalta yksittäin ostettuna.

Hinnat lavalla / Hankkijalla
Easy Pro 16,50€ / 20,95€
Hayline 22,80€ / 27,95€
Mineral P Hayplus 24,90€ / 32,95€

  Re: Racing lavatarjous

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   11.9.24 14:22:57

Montako säkkiä tuohon lavatarjoukseen pitää tilata (vähintään )?

  Re: Racing lavatarjous

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   11.9.24 14:24:08

1000 kg.

  Re: Racing lavatarjous

Lähettäjä: piuke 
Päivämäärä:   11.9.24 14:31:35

1000kg joo pitää tilata, mutta voit sisällyttää siihen esim Pellavaista ja tai ProCutia (joka ei ole Racingin mutta on Hankkijan). Ja kyllä lavbatarjous on kannattavaa, meillä lasketaan rehujen kulutus niin, että pystytään joka kerta hyödyntämään lavatarjous. Nyt syyskuussa on tarjous ja seuraava taitaa olla tammikuussa. Kyllä tulee säkkihinta edullisemmaksi, kuin kaupasta haettuna ja voi mikä helppous, kun ovat lavan päällä tallissa.

kerää lähitalleilta kimppa, niin saat useamman maksajan. Laita sähköpostia oman alueesi Hankkijan rehumyyjälle, se laskee sulle tarjoukset ja kertoo paljonko lava tulee maksamaan.

  Re: Racing lavatarjous

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.9.24 14:33:52

H: Minkä verran tilasit että hinta tuollainen?

  Re: Racing lavatarjous

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   11.9.24 14:34:10

Kannattaa myös kysellä muilta alueen ihmisiltä kimppaa jos ei itsellä tule määrät täyteen. Toki sitten ne joutuu hakemaan sieltä lähitallilta tms.

Itse tilannut myös (edellisen tarjouksen hinnat, nyt tainnut hinnat nousta joitain kymmeniä senttejä):
Pellavainen 5l pellavaöljy 17,55e (25,95e Hankkijalla nyt).
Mineral P Balance 23,30e (31,95e)

  Re: Racing lavatarjous

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.9.24 14:52:21

Jos joku tarvitsee Turun seudulla jonkun kimppaan niin voin osallistua. Itse en nyt jaksa alkaa kimppaa kokoamaan eikä ole sellaisia tuttuja joilta kysyä. Ehkä 10 säkkiä voisin ottaa

  Re: Racing lavatarjous

Lähettäjä: Ä 
Päivämäärä:   11.9.24 18:11:00

Mä voisin tulla kimppaan Lahden seudulla tai kymenlaaksossa

  Re: Racing lavatarjous

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   11.9.24 18:22:19

Onko teillä kaikilla tallilla tilat näiden lavojen säilytykseen?

  Re: Racing lavatarjous

Lähettäjä: by 
Päivämäärä:   11.9.24 21:44:00

Meillä ei ole paikkaa johon saisi lavan kärrättyä suoraan, joten kuorma jätetään ulos ja kannetaan säkit tallin kylmään mutta kuivaan varastoon heinien viereen kuormalavoille. Siinä ovat säilyneet ongelmitta, korkeintaan hiiret käyneet yksittäisiin säkkeihin tekemässä reikiä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.