Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ps of sweden suitset -kokemuksia?

Lähettäjä: anatominen 
Päivämäärä:   6.9.24 21:46:23

Tykkäätkö? Mikä/mitkä mallit käytössä? Jos ei sopinut, miksi?

Mietin raskiiko tilata..

  Re: Ps of sweden suitset -kokemuksia?

Lähettäjä: Lily 
Päivämäärä:   6.9.24 22:04:31

Meillä flying change ja Nirak suitset. Todella laadukasta nahkaa ja tyylikkäät!

  Re: Ps of sweden suitset -kokemuksia?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.9.24 22:34:10

Minulla on ollut Pioneerit nyt yli 6vuotta ja ovat edelleen hyväkuntoiset ja pehmeät.

  Re: Ps of sweden suitset -kokemuksia?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.9.24 23:05:52

Hevosellani on PSOS perussuitset, joissa klinkkerikoristeet. Nämä ovat vähintään 5 vuotta vanhat. Nykyään vastaava malli on Amsterdam. Olen ollut erittäin tyytyväinen ja jos nämä jostain syystä hajoavat, ostan uudet tilalle.

  Re: Ps of sweden suitset -kokemuksia?

Lähettäjä: Xy 
Päivämäärä:   7.9.24 06:45:34

Kyse en pidä tästä nahkasta. Löytyy kyllä useammat suitset ihan noiden anatomisten niska- ja turpahihnojojen vuoksi. Mutta nahkan laatu on surkeaa. Venyy ja paukkuu.

Vanhimmat näistä ovat parempaa nahkaa.

  Re: Ps of sweden suitset -kokemuksia?

Lähettäjä: amalia 
Päivämäärä:   7.9.24 07:49:27

Minulla on vanhat ps of swedenit, älyttömän hyvät ja tosi kestävät suitset ollut! Ja istuu hevoselleni tosi hyvin (just sitä mallia ei enää edes tehdä). Kaverilla taas uudemmat ja ne ihan eri nahkaa, paljon huonommat laadultaan.

  Re: Ps of sweden suitset -kokemuksia?

Lähettäjä: Kk 
Päivämäärä:   7.9.24 09:34:42

Ainakin ohjat katkesi kesken käytön tilanteessa, jossa sitä ei olisi kyllä saanut tapahtua.En kyllä uskaltaisi ostaa.

  Re: Ps of sweden suitset -kokemuksia?

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   7.9.24 19:17:09

Minulla on Nirak-suitset ja omani toimii todella hyvin. Kaverille eivät sopineet vaan hevonen muuttui niillä liian vahvaksi.

  Re: Ps of sweden suitset -kokemuksia?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.9.24 21:58:21

Flying change ollut neljä vuotta, nahka ei ole mennyt miksikään, edelleen pehmeää mutta napakkaa! Oli ihan super ostos aikoinaan vaikka hintaa pohdinkin pitkään

  Re: Ps of sweden suitset -kokemuksia?

Lähettäjä: Paljaspylly 
Päivämäärä:   8.9.24 23:25:11

Mulla oli joskus "ensimmäisiä" ps suitsia, ne oli tosi hyvät ja laadukkaat. Vähän uudemmat jotka ostin oli laadultaan aivan kuraa... Meni äkkiä myyntiin

  Re: Ps of sweden suitset -kokemuksia?

Lähettäjä: VT 
Päivämäärä:   8.9.24 23:37:38

Mulla Flying change-suitset. Vanhemmat ja ostin ne jo joitain v sitten käytettynä. Ovat pysyneet tosi hyvinä. Turpiksessa valkoiset kanttaukset, nätit ja toimivat.

  Re: Ps of sweden suitset -kokemuksia?

Lähettäjä: cocopops 
Päivämäärä:   9.9.24 05:50:12

Minullakin on vanhat flying changet sekä sitten ihan todella vanhat muistaakseni shine on revolutionit (ihan niitä alun malleja, kapeahko kiiltonahkaturpis, ei pullback). Molemmat niistä on kyllä ollut erittäin hyviä suitsia, erityisesti nuo ihan vanhimmat! Molemmat vuosia käytössä, toimii ja kestää. Laadukasta ja hyvää nahkaa, ihan erilaista kun se ainakin jossain vaiheessa merkin käyttämä ”pahvinahka”. Ja nuo ollut minun kouluratsuille hyvin sekä simppelin kauniisti istuvia malleja. Plussaa myös siitä, että alaturpiksen kiinnityslenkkeineen saa irrotettua kokonaan. Isokorvaisille puoliverisille ps of swedenin niskahihna on ollut passeli, erityisesti toinen hevoseni selkeästi hyötyy muotoilusta.

  Re: Ps of sweden suitset -kokemuksia?

Lähettäjä: Xy 
Päivämäärä:   9.9.24 10:21:10

Kyllähän nuo anatomiset turparemmit ovat hyvin suunniteltuja ja itsekin olen niiden malleista tykännyt.
Mutta se nahkan laatu… turpahihna venyi ensimmäisissä käytöissä useamman reijän, poskihihna meni poikki alemman lukon kohdalta kun hevonen hieman ravisti päätään kun pidin ohjista kiinni. Niitäkin sai kiristellä koko ajan vaan ylemmäs.
Että semmonen laatu.

Vanhemmat oli hyvää nahkaa, harmi kun piti myydä pois kun olivat pienempää kokoa kuin uudemmat.
Laadukkaampia löytyy tähän rahaan helposti.

  Re: Ps of sweden suitset -kokemuksia?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.9.24 11:45:37

Meillä Athens-meksarit, todella hyvin istuvat ja hyvälaatuista nahkaa. Nyt noin 3-4 vuotta vanhat, mutta ikää ei ikinä uskoisi, vaikkei niitä jokaisen käyttökerran jälkeen mitenkään erityisesti huolleta, kunhan silloin tällöin isompi putsaus ja rasvaus.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.