Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Havenin hinnoittelu - muutosehdotus ja kysely

Lähettäjä: Ok 
Päivämäärä:   6.9.24 16:51:39

Tiedän, etten saa täältä vastausta. Mutta jos nyt lukijat silti innostuisivat kommentoimaan.

Eli jos Haven hinnoittelisi koko vkl kisat esim. myrkyn, nova, aino, ypäjä ym niin, että yhdellä hinnalla näkisi pe-su tai la-su miten ne kisat sitten ovatkaan. Olisitteko kiinnostuneita?

Itse maksaisin ton 10€ jos näkisin joka päivältä ne 1-2 luokat mitkä haluan. En yksinään yhdestä luokasta maksa, joten jää ostamatta ja katsomatta.

  Re: Havenin hinnoittelu - muutosehdotus ja kysely

Lähettäjä: En 
Päivämäärä:   6.9.24 17:06:11

En olisi kiinnostunut. En tykkää katsoa ratsastuskisoja tv:stä enkä läppärin näytöltä.

En tiedä, miten hinnoittelu menee nykyään, aloittajan viestistä saa sen kuvan, että jokaisen luokan katseluoikeus pitää ostaa erikseen.

  Re: Havenin hinnoittelu - muutosehdotus ja kysely

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   6.9.24 17:19:14

Itse olen ostanut katseluoikeuden koko vuodeksi 120 e, eli 10 e koko kuukausi, kisaviikonloppu jne.

  Re: Havenin hinnoittelu - muutosehdotus ja kysely

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   6.9.24 17:49:23

Voisin maksaa max 5€/päivä.

  Re: Havenin hinnoittelu - muutosehdotus ja kysely

Lähettäjä: Lettu 
Päivämäärä:   6.9.24 20:29:00

Eiköhän he oo tehny hinnottelut niinkun heille on kannattavinta ja jonkun nimettömän on täällä aika turha tehdä asiakaskyselyjä :D

  Re: Havenin hinnoittelu - muutosehdotus ja kysely

Lähettäjä: hert 
Päivämäärä:   6.9.24 21:41:47

Havenin nykyinen hinnoittelu on laskettu sen mukaan ettei järjestäjä maksa. Hinnoittelu kannustaa ottamaan kk- tai vuositilauksen, jolloin herkemmin tilaaja maksaa myös "tyhjästä" vrt. suoratoistopalvelu jota ei jaksa katkaista, eli tuo tasaisesti tuloa sisään. Jos tietää että jatkuvasti seuraa kisoja eikä ole järkeä maksaa yksittäisistä striimeistä, ottaa eri tilauksen.

  Re: Havenin hinnoittelu - muutosehdotus ja kysely

Lähettäjä: Ok 
Päivämäärä:   6.9.24 23:09:42

Missään en maininnut asiakaskyselyä. Ennemmin mielipiteitä mietin. Ei tää tästä mihinkään päin etene edes palautteena, mutta mäkin maksaisin 5€ päivä helposti, siinä menis yrittäjälle 15€ viikonloppuna kun muuten menee multa 0€. Vuositasolla 5€ hinnalla menis varmaan jopa paketin verran, mutta en sitä halua.
En tiedä kuinka moni maksaa viikonlopusta sen 30€ kun on se kuukausitilauskin ja halvemmalla saa jo olla reippaasti tilaajia, että tuotto menisi isommaksi kuin nykyisellään.

Mutta joo paketti on ihan ok jos joka kuukausi tulee katsottua. 8kpl 3 päivän kisoja vuodessa niin tulee se 5€/pvä sillä 120 paketilla. Mä vaan oon just sellanen, että mielummin maksan sen 5€/ pväz

Ehkä heppapiirit on niin pienet, ettei hinnan lasku toisi tarpeeksi volyymia lisätäkseen tulosta. Täs varmaan taas uskonto 10, että moni tilaisi ja matikka 4.

  Re: Havenin hinnoittelu - muutosehdotus ja kysely

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   6.9.24 23:25:23

Hinnoittelun perusteella Haven haluaa säännöllisiä tilaajia, ei yksittäisten lähetysten ostajia. Eli yksittäinen lähetys on syystäkin suolainen, sen ostaa se joka oikeasti haluaa nähdä tietyn kisan/päivän. Ratsastusta seuraavan kannattaa hankkia kk- tai vuositilaus. Eli kun kärvistelee sen kympin oston kanssa, se tuntuukin edulliselta ja kannattavalta ottaa esim. kk-tilaus. Ja kun se tilaus kerran on voimassa, on kauhean kätevää kun saa katsoa mitä haluaa, eikä sitä viitsi perua. Yritykselle tämä tietää säännöllistä ja ennakoitavissa olevaa tuloa. Siksi yksittäistä lähetystä ei kannalta myydä polkuhintaan, kun se päätuote ja -tavoite on ihan muu.

  Re: Havenin hinnoittelu - muutosehdotus ja kysely

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   7.9.24 08:13:53

Voi kun se kaikki raha menisikin yrittäjälle :D
Solidsport ottaa osansa, verottaja omansa, ja jos omistajapariskunta ei ole joka kisoissa ja jokaisessa kamerassa itse niin työntekijätkin ottavat osansa.
Nyt kun tapahtumajärjestäjät eivät joudu maksamaan livestä mitään, eikä varsinkaan liitto, niin tulot ovat vain ja ainoastaan katsojilta. Eiköhän siellä ole hinnoittelu katsottu niin että hommaa kannattaa ylipäätään pyörittää.

  Re: Havenin hinnoittelu - muutosehdotus ja kysely

Lähettäjä: Moi 
Päivämäärä:   7.9.24 08:19:18

Kirjanpidollisesti maksaa myös enemmän, mitä enemmän tositteita tulee tai jos itse tekee niin maksaa lisää vaivaa. Kaksi 100e tilaus on paljon vähemmän työläs merkata kuin 20kpl 10e tilausta.

  Re: Havenin hinnoittelu - muutosehdotus ja kysely

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.9.24 08:53:30

Musta se 120 vuosimaksu on ok. Sitten tietysti harmi jos jotain kisoja ei kuvatakaan.

  Re: Havenin hinnoittelu - muutosehdotus ja kysely

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   7.9.24 09:09:57

Olishan se kiva jos kaikki tärkeät kisat tulis Havenilta. Mutta kaikki varmaan tietää mikä ja ketä tämänkin asian sotki.

  Re: Havenin hinnoittelu - muutosehdotus ja kysely

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.9.24 09:15:26

No ei sillä ole mitään eroa tuleeko ne havenilta vai cmh, toki siis rahat menee cmh, mikä on tylsä. Mutta katsojalle. Samalla tavalla molemmat on ilmaisia.

  Re: Havenin hinnoittelu - muutosehdotus ja kysely

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   7.9.24 09:56:33

Vai onko?

  Re: Havenin hinnoittelu - muutosehdotus ja kysely

Lähettäjä: Ok 
Päivämäärä:   7.9.24 10:09:44

120€ vuodessa menee varmaan moneen kertaan ihan turhuuksiin. Mutta lähetyksistä en tuu sitä maksamaan. Lisäksi osa katsoo kouluratsastusta ja osa esteratsastusta ja en tiedä paljonko heillä kertyy dataa yksittäisen käyttäjän käyttäytymisestä lähetyksien suhteen siinä mielessä, että voisko silti kehittää toimintaa. Hintojen nosto ei valu tulokseen tänä päivänä vaan tarvii volyymia.

Mutta kuten sanoin, itse makselisin sitä 5€ hintaa ensin ja harkitsisin vuosi/kuukausi tilausta vasta jos sitä suositeltaisi edellisen ostokäyttäytymisen tiimoilta minulle sopivaksi. Tyyliin ”säästät tänä vuonna x€ jos otat vuositilauksen”. Siitä tulisi olo, että minulla on väliä mutta saatan silti päätyä jatkamaan samalla tyylillä vaikka maksaisin vuositasolla vähän enemmän ja se ei haittaa kun asioin toimivan ja reilun yrityksen kanssa. En tietty väitä ettei ole nyt toimiva ja reilu, joten ei kannata etsiä pelkkää negaa tästä

  Re: Havenin hinnoittelu - muutosehdotus ja kysely

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   7.9.24 10:41:15

SRL tän sotki antaessaan isot kisat törkykalliille clipmyhorselle, ilmaiseksi pystyy katsomaan vain tietokoneella.

  Re: Havenin hinnoittelu - muutosehdotus ja kysely

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   7.9.24 10:45:15

Vinkki clip my horsen katseluun. Vaihda puhelimella verkkosivun katselu tietokonesivustoon, niin näet myös puhelimella ilmaiset

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.