Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ratsastus ja somealustat

Lähettäjä: Surullinen 
Päivämäärä:   4.9.24 23:49:57

Heippa kaikki hevosrakkaat joille hevoset ja ratsastus on elämäntapa ja henkireikä. Mua niin surettaa ja ottaa aivoon tämä kaiken hevosharrastuksen ja eri ratsastuksen lajien maalittaminen mitä näkee somealustoilla joka päivä.

Olen ottanut nyt asiakseni ilmiantaa kaikki asiattomat kommentit ja videot joita tulee vastaan. Niillehän ei kannata alkaa kinaamaan vastaan/reagoimaan, kun algoritmit nostaa sitten niitä videoita ja kommentteja ja saavat vielä enemmän näkyvyyttä. Mietin että oisko tässäkin niin että joukossa on voimaa, jos kaikki tekisimme niin?

Surullista, kun ponilapsen hyppyvideossa on useita aikuisia syyttämässä lasta eläinrääkkäyslajista vaikka kyseisessä videossa ei ollut mitään asiatonta tai huonoa esillä.

  Re: Ratsastus ja somealustat

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   4.9.24 23:56:10

Näin teen myös minä!

  Re: Ratsastus ja somealustat

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.9.24 00:26:57

Teen samoin.
Olen myös laittanut yv viestiä aikuisille jotka kiusaa lapsia tai nuoria, kun tekevät sen omalla tilillään. Olen saanut hyviä keskusteluja aikaan. Toivottavasti jollekin se on pysäyttävä kokemus, ettei enää pura pahaa oloaan netissä.

  Re: Ratsastus ja somealustat

Lähettäjä: Surullinen 
Päivämäärä:   5.9.24 00:33:45

Yv laittaminen onkin hyvä idea! Jos saisi oikeasti hieman sivistettyä näitä ihmisiä jotka huutavat animal abusea vihaemojien kanssa vailla mitään tietämystä näkemästään.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.