Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pitkä sadetakki

Lähettäjä: 625 
Päivämäärä:   2.9.24 08:41:57

Onko tietoa, mistä löytyisi vielä oikeasti pitkiä sadetakkeja? Joku kivijalkamyymälä?

Hööksin CRW Outback näyttäisi älyttömän hyvältä, mutta loppuunmyyty. Horzen pitkä sadetakki ei miellytä mallin ja materiaalin takia. Meillä on tässä kaupungissa vain yksi alan liike, ja siellä ei ole myynnissä mitään vastaavaa. Hankkijalla loppu.

Re: Pitkä sadetakki

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   2.9.24 08:59:01

Wahlsten tai Mountain Horse. Mulla MH ja olen tykännyt.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.9.24 11:47:19

Onko kellään Uhip sport coatista mitään kokemuksia? Näyttäis olevan parempi vedenpitävyys.

Muistakin hyvistä pitkistä sadetakeista saa heittää vinkkejä, mulla kans takki haussa.

Lähettäjä: Tia 
Päivämäärä:   2.9.24 12:31:35

Uhip sport coat käytössä jo 3 vuotta. Tosi hyvä ja kylmemmille keleille wool liener alle .

Päivämäärä:   2.9.24 12:35:12

Onko kenelläkään kokemusta Uhipin Winnie sadetakista? Ja saako siihen sen Uhipin villalinerin kiinni?

Lähettäjä: Sarppa 
Päivämäärä:   2.9.24 13:10:15

Ehdottomasti wahlstenin sadetakki!

Päivämäärä:   2.9.24 13:26:30

Wahlstenin Calaverite tai ELT Fehmarn

Päivämäärä:   2.9.24 15:05:13

Wahlstenin Calaverite vuoden käytön perusteella toimiva.

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   2.9.24 15:35:20

Crw outback ei pidä vettä, tuli taas viikonloppuna todetuksi. Pienen tihkusateen jotenkin, mutta ei oikeaa sadetta. Harmittaa hutiostos, mutta oli kivan näköinen. Ja onhan se toki mukava päällä. Niin kauan kun ei sada.

Lähettäjä: Laura 
Päivämäärä:   3.9.24 08:05:46

Onko kokemusta Wahlstenin Calaveriten mitoituksesta, onko normaalia/reilua/naftia kokoa?

Päivämäärä:   3.9.24 08:31:17

Ootko aloittaja minkä kokoinen? Tuo crw on todella isoa kokoa. Käytän normaalisti M, mutta XS, jota on edelleen verkossa jäljellä, mahtuu hyvin päälle.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   3.9.24 08:55:01

Saiskohan tuosta CRW:n pitkästä takista paremmin vedenpitävän kyllästämällä? Olisi nyt hyvässä tarjouksessa ja malliltaan sellainen, että pystyisi hyvin puuhaamaan tallilla huonoissakin säissä. Tavallinen kuoritakki on siitä huono, ettei suojaa jalkoja tai ratsastaessa satulaa.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   3.9.24 09:12:21

https://www.tradeinn.com/horse-riding/fi/e.l.t.-dover-sadetakki/139920288/p

Tämä on ollut yllättävän hyvä vaikka on halpa!

Lähettäjä: Inna 
Päivämäärä:   3.9.24 11:35:24

N:n linkittämä on hyvä ja halpa, mutta sen kanssa käy just niin kuin kunnolla vedenpitävän kanssa yleensäkin: sadevesi ei pääse sisään, oma hikoilusi ei pääse ulos. Kastut joka tapauksessa!

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   3.9.24 11:44:27

Hankkijalta

Lähettäjä: Sarppa 
Päivämäärä:   3.9.24 12:09:27

Onko kokemusta Wahlstenin Calaveriten mitoituksesta, onko normaalia/reilua/naftia kokoa?

Itse olen L kokoinen, mutta otin XL, jotta alle mahtuu paksumpi vaate ja pystyy vielä kumartelemaan jne.. Jos on tarkoitus käyttää vain ohuella paidalla, niin sitten oma normaali koko, mutta jos haluat fleecen tms. alle, ota yksi isompi.

Lähettäjä: monku 
Päivämäärä:   3.9.24 12:30:08

Equidry-takit on tosi suosittuja Irlannissa ja Briteissä ja ne on oikeesti hyviä ja pitkiä! Löytyy fleecevuorinen ja vuoreton versio, mulla on vuoreton ja se on tosiaan ollu hintansa väärti!

Lähettäjä: +++ 
Päivämäärä:   3.9.24 12:58:37

Mulla on tuo halpa ELT Dover. Käytän sadetakkia vain kunnon sateella, tämä on toiminut hyvin. Suojaa myös satulan.

Lähettäjä: mummo 
Päivämäärä:   3.9.24 13:33:28

Mulla on kotihommiin Wahlstenin Calaverite, on hyvin suomalainen mitoitus. Kisoihin ja jopa kaupungille sitten Horse Pilotin pitkä sadetakki, joka on aivan ihanan kevyt eikä kerää kosteutta sisäpuolelle. Molemmat ihan huippuhyvät. Ostin putiikkiainon verkkokaupasta, mutta se taitaa nykyään olla jollakin muulla nimellä?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.