Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vaasan ratsastuskeskus

Lähettäjä: Maikki 
Päivämäärä:   28.8.24 14:26:19

Olen juuri muuttanut vaasaan ja lähin talli olisi tuo ratsastuskeskus. Onko kokemuksia kyseisestä paikasta?

  Re: Vaasan ratsastuskeskus

Lähettäjä: Jj 
Päivämäärä:   28.8.24 15:06:52

En osaa sanoa mutta useampi käy Vaasasta ennemmin Laihialla tai Seinäjoella/lapualla ratsastamassa

  Re: Vaasan ratsastuskeskus

Lähettäjä: Tarkkamarkka 
Päivämäärä:   28.8.24 16:07:22

Ainakin siellä ollaan hyvin säästäväisiä. Järjestivät joitain vuosia sitten kansalliset(!!) koulukisat. Palkinnoksi jaettiin kierrätysruusukkeita. Alkuperäisen logon päälle oli liimattu ko. seuran tarra, eikä liiman laatu ollut kovin hyvä. Luulin ensin, että olivat ostaneet logottomia ruusukkeita ja sitten laittaneet logoksi tarran. Tarra kuitenkin irtosi jo kotimatkalla ja alta paljastui toisen seuran logo.

Jossain harkka-seurakisoissa ymmärrän ruusukkeiden kierrättämisen, mutta en enää alue-kansallisella tasolla.

  Re: Vaasan ratsastuskeskus

LähettäjäTeija Laitinen 
Päivämäärä:   28.8.24 20:06:10

Hei Maikki ja Tarkkamarkka,

vastaan molemmille, sillä olen Vaasan ratsastuskeskuksen omistaja ja Vaasan Ratsastusseuran puheenjohtaja.

Ensinnäkin Maikki, voit tulla huoletta meille kokeilemaan ratsastusta, sillä jos et ole tyytyväinen tuntiisi saat rahasi takaisin. Siinä tapauksessa jätät vain nimesi ja tilinumerosi opettajalle niin palautamme tuntihinnan Sinulle.

Toiseksi Tarkkamarkka, harmi että et sanonut asiasta aikaisemmin, sillä viime alue/kansallisista kisoista on monta vuotta. Seura on ostanut ruusukkeet aina Rosetti -ruusukekaupasta, jolloin olisimme voineet reklamoida asiasta, mikäli rusetin keskiosa ei ollut standardien mukainen. Meillähän ei mitenkään voisi olla toisen seuran rusetteja tarvittavaa määrää ja värejä kisoissa. Nähtävästi myyjä möi meille jostakin muusta tilauksesta jääneitä rusetteja. Jos asia vielä harmittaa sinua laita sähköposti niin lähetämme Sinulle ko. uuden rusetin.

Vaasassa on ollut vuosien mittaan useita ratsastuskouluja, mutta niiden toiminta on loppunut juurikin siksi, että vaasalaiset haluavat ratsastaa esimerkiksi 80 kilometrin päässä Seinäjoella. Vaasan ratsastuskeskus on kuitenkin toiminut vuodesta 1996 eli pian 30 vuotta, eli olemme aika pitkään pystyneet tarjoamaan monelle paikan, jossa harrastaa tätä ihanaa lajia!

Syysterveisin
Teija Laitinen

  Re: Vaasan ratsastuskeskus

Lähettäjä: Makkara 
Päivämäärä:   28.8.24 20:39:45

Kävin joskus kokeilemassa. Opetus ei ollut ihan niin tarkkaa ja huolellista kuin olisin toivonut, mutta voi tietysti olla, ettei opettaja halusi antaa rauhassa tutustua hevoseen. Hevosilla näytti kyllä olevan kivat olot, hyvät tarhat ja osalla pihatto. Hevoset olivat leppoisan oloisia ja suhtautuivat ihmisiin ystävällisesti, mistä voisi päätellä että niillä on asiat hyvin. Valitettavasti en rahatilanteen takia pystynyt jatkamaan harrastusta, muuten olisin kyllä mielelläni käynyt Vaasiksella enemmänkin.

  Re: Vaasan ratsastuskeskus

LähettäjäTeija Laitinen 
Päivämäärä:   28.8.24 21:16:32

Kiitos palautteesta Makkara!

Meillä kaikki tuntihevoset laiduntavat kesäisin noin viisi kuukautta laumoissa isoilla usean hehtaarin laitumilla. Hevosten hyvinvointi on meille ensiarvoisen tärkeää, siksi oli mukava lukea, että olit huomannut niiden voivan hyvin!

Yt Teija

  Re: Vaasan ratsastuskeskus

Lähettäjä: Kokemus 
Päivämäärä:   28.8.24 22:21:55

En suosittele. Kipeät hevosparat ihan liian tiukoissa turparemmeissä, kovissa kuolaimissa kovalla paineella. Juoksevat ympyrää pakotettuna tunti toisensa perään vaihtuvilla taitamattomilla ratsastajilla. Vaasiksella opetetaan potkimaan ja raippaamaan ratsuja ja roikkumaan ratsujen suussa kovalla kädellä. Se ei ole ratsastuksen opetusta.

  Re: Vaasan ratsastuskeskus

Lähettäjä: Makkara 
Päivämäärä:   28.8.24 23:54:34

Kokemuksen viesti taitaa olla trollausta. En ainakaan itse nähnyt moista.

  Re: Vaasan ratsastuskeskus

Lähettäjä: No joo... 
Päivämäärä:   29.8.24 08:57:12

Todellakin trollaus! Olen mennyt Vaasiksella 8 vuotta ja mitään tuollaista ei siellä ole. Lienee kateellisen kilpailijan mustamaalausta.

  Re: Vaasan ratsastuskeskus

Lähettäjä: Komppaan 
Päivämäärä:   29.8.24 11:12:38

Ei multakaan pointseja ratsastuskeskukselle. Siihen on syynsä miksi useampi lähtee muualle.

  Re: Vaasan ratsastuskeskus

Lähettäjä: Puomi 
Päivämäärä:   29.8.24 12:18:43

Niin mitkä ne syyt sitten ovat?

  Re: Vaasan ratsastuskeskus

Lähettäjä: Makkara 
Päivämäärä:   29.8.24 13:06:54

Komppaan voi sitten varmaan kertoa ne syyt. Tosi typerää vain vihjailla, sano suoraan jos jotain on.

  Re: Vaasan ratsastuskeskus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.8.24 15:43:04

Minä olen käynyt vuosia ko. tallilla nuorena, eli yli 10v sitten. Tykkäsin kovasti ja hyviä muistoja paikasta! Teijalle terkkuja ja kiitos!

  Re: Vaasan ratsastuskeskus

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   29.8.24 18:10:11

Kannattaa varmaan ihan itse mennä sinne kokeilemaan, sehän ei maksa mitään jos et ole tyytyväinen. Sittenhän voi anna mennä muualle jos siltä tuntuu. Ainakin toi kokemuksen kirjoitus osoittaa, että ei ole ko. paikassa ikinä käynytkään, niin kaukana todellisuudesta se on.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.