Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kokemuksia equine LTS?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.8.24 23:02:50

Onko kellään kokemuksia Equine LTS valoterapia tuotteista? Millaisia kokemuksia ja hyötyjä olet saanut ja mihin on auttanut vai onko auttanut?

  Re: Kokemuksia equine LTS?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.8.24 08:46:23

Eikö kellään kokemuksia

  Re: Kokemuksia equine LTS?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.8.24 10:39:58

Kiinnostaisi myös kokemukset näistä valoterapialaitteista, welled tms

  Re: Kokemuksia equine LTS?

Lähettäjä: Xy 
Päivämäärä:   26.8.24 10:46:45

Meillä on auttanut hyvin esim selän kipuihin.
Myös vanhalla hevosella käytetty etujaloissa, liike on parantunut huomattavasti. Käytössä se jossa sinipuna.

  Re: Kokemuksia equine LTS?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.8.24 11:51:53

Kiinnostaa myös?

  Re: Kokemuksia equine LTS?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.8.24 11:59:00

Vertailin näitä joskus ja wave rlt padissä olisi puolet enemmän tehoa ja huomattavasti halvempi. Aallonpituudethan näissä on samat. Onko kokemuksia?

  Re: Kokemuksia equine LTS?

Lähettäjä: Riuf 
Päivämäärä:   26.8.24 12:13:39



Kiinnostaa myös nuo jalkasuojat. Onko tehoa tarpeeksi vai pelkkää valohoitoa omistajan päälle?

  Re: Kokemuksia equine LTS?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   26.8.24 13:52:37

Hoidettu jalkapatjoilla isännän tulehtunut olkapää ilman kortisonia ja ennätysajassa.
Hevonen hyötynyt lihasjumeissa. Itse olen käyttänyt niskavammaan. Meillä myös Photizo ja käytetään näitä kumpiakin tilanteen mukaan. Seuraavaksi hankinnassa LTS niskakappale hevoselle

  Re: Kokemuksia equine LTS?

Lähettäjä: Polvi 
Päivämäärä:   26.8.24 14:03:05

Polvikanavat pysyneet sulina LTS jalkasuojalla. Ennen sen käyttöä turvotteli. Eli on apua. Etuset liikkuu paremmin kun turvotusta ei ole. On piikitetty vuosi sitten. Nyt ei ole tarvinnut.

  Re: Kokemuksia equine LTS?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.8.24 19:07:35

Voiko noilla jalkasuojilla hoitaa myös hevosen selkää, vai ovatko siihen liian tehottomat? Mietinnässä jalka ledin osto, mutta voiko sillä hoitaa muutakin kuin vaan jalkaa

  Re: Kokemuksia equine LTS?

Lähettäjä: Harrastaja 
Päivämäärä:   27.8.24 09:34:24

Jalkasuojan voi laittaa myös esim selkään, meillä käytetään jalkasuojaa lanneselän päällä ennen treenejä ja treenien jälkeen

  Re: Kokemuksia equine LTS?

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   27.8.24 10:00:10

On kyllä hyvä laite! Itse käyttänyt myös omiin nivelrikkopolviin ja ollut iso apu leposärkyihin, ei tartte särkylääkettä ottaa. Hevoselle myös ollu apua. Jalkapadia käyttänyt selkään, polveen jalkaan jne

  Re: Kokemuksia equine LTS?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.8.24 10:34:05

Hevosesta en osaa sanoa, jännevamma kyllä parantunut hyvin.
Itse kokeilin omaan kipeään polveen ja tämä vie aina kivun pois. Pitää tosin uusia tuohon polveen vähän jatkuvasti vaikka mitään vikaa siellä ei pitäisi (lääkärien mukaan) olla, kunhan on aikoinaan leikattu ja särkee aina jos vähänkin on pitänyt kyykätä.

  Re: Kokemuksia equine LTS?

Lähettäjä: Xy 
Päivämäärä:   27.8.24 14:34:57

Jalkasuojaa käytän minäkin selän päällä. Niitä voi yhdistää kaksi niin saa suuremman alan.

Tosiaan, unohdin että olenhan hoitanut itseäni näillä myös. Oma risa polvi pysyy paljon parempana. Sekä reiteen osunut hevosen potku parantui nopeaan.

  Re: Kokemuksia equine LTS?

Lähettäjä: Hm 
Päivämäärä:   31.8.24 11:00:01

Up

  Re: Kokemuksia equine LTS?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   1.9.24 12:56:10

Te joilla on kokemusta onko teillä lisänä tuo sinivalo?

  Re: Kokemuksia equine LTS?

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   1.9.24 21:17:36

Onko ollut apua jo olemassaolevaan arpeen?

  Re: Kokemuksia equine LTS?

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   1.9.24 21:31:47

Kiinnostaa, tulokset myös.
Mihin perustuu teho ja onko näistä olemassa puolueettomia tutkimuksia?

  Re: Kokemuksia equine LTS?

Lähettäjä: Papu 
Päivämäärä:   1.9.24 22:13:56

Sinivalo on pöpöjä tappava. Sillä siis enemmänkin tehoa jos on hoidettavia haavoja alueella. Itselläni on kuitenkin erikseen sinivalolaite haavojen hoitoon, joten pelkästään punavaloilla toimiva on omaan käyttöön sopivampi ja toki hieman edullisempi ostaessa.

  Re: Kokemuksia equine LTS?

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   2.9.24 13:59:35

Miten käytätte näitä? Voiko käyttää esimerkiksi ennen liikutusta ja sen jälkeen vai onko mitään itua käyttää ennen liikutusta?

  Re: Kokemuksia equine LTS?

Lähettäjä: sirppa 
Päivämäärä:   5.9.24 10:40:55

Mä oon käyttänyt omaan kipeään polveen, jossa revennyt nivelkierukka (todettu mri:ssa) ja johon hoitona aika ja konservatiivinen hoito. Ihan @!#$ kipeä ollut, mutta nyt kipu kummasti alkanut helpottaa kun olen 2x päivässä käyttänyt meidän hevosen LTS-laitetta siihen. Tässä siis sekä sini- että punavalo.
Ei tää ihan humpuukilaite voi olla!

  Re: Kokemuksia equine LTS?

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   11.9.24 11:00:30

Käytetäänkö näitä ennen vai jälkeen ratsastuksen? Jos jälkeen niin kylmätäänkö ensin jalat?

  Re: Kokemuksia equine LTS?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   12.9.24 09:58:47

Meillä käytössä jalkasuoja, pidän ennen treenejä hevosen selässä ja kovempien treenien jälkeen myös jälkeenpäin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.