Lähettäjä: hss
Päivämäärä: 25.8.24 19:03:53
"han hyvä se on tukea suomalaista käsityötä eikä kaikessa miettiä vain miten saa halvimmalla."
Tämä.
Ihan yleisestikin ihmettelen sitä, että aina kun joku kysyy jotain tuotesuosittelua niin siihen on pakko tulla linkkaamaan joku kiinakrääsäkaupan halpis saatesanoilla "turha maksaa suomesta ostetusta kun täältä saa tilattua murto-osalla".
Suomesta ostetuissa on kuitenkin lain mukaiset asiat kunnossa, eikä ne sisällä vaarallisia kemikaaleja ja maahantuoja kantaa vastuun. Jos itse tilaa jostain wishistä/temusta niin on silloin itse maahantuoja ja vastuussa tuotteesta :)
"Olen sitä mieltä että aivan turha tuote, koska en ymmärrä miksi hevoselle pitäisi syöttää niin paljon nameja, että olisi sellaiselle tarvetta."
Tämä.
Onhan niitä vaikka mitä namitaskuja ollut ennenkin, enkä minäkään ymmärrä, miksi ihmisellä pitäisi olla isot namitaskut molemmin puolin kroppaa, ellei sitten namita liukuhihnalla useampaa hevosta poistumatta kentältä/maneesista ja joku muu tuo namitettavat hevoset paikalle ja vie ne pois eikä samalla tuo namipussiin täytettä niin, että kouluttajalla on oltava 11 hevoselle kerralla namit taskussa eikä taskuja pääse täyttämään välissä. 1-2 hevoselle ei kuitenkaan kerralla tarvitse isoa määrää olla, joten noin isot namitaskut sopisivat ennemmin sellaiselle, joka haluaa pitää niissä myös omaa vesipulloa ja evässämpylää.
Mikä muuten siinä aiemmassa K:lle jonkun tekemässä namitaskussa oli vikana? Tuohan ei ole ensimmäinen namitasku jota hän mainostaa. Onhan hänellä ollut aiemminkin jonkun suomalaisyrittäjän itsetekemät namitaskut. Mutta tuo uusi on kai jollain tavalla erilainen ja parempi?
|