Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tukeva estesatula

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   23.8.24 10:38:23

Täällä, kun aina kysytään neuvoa - mikä estesatuloista on mielestäsi tukevin istua?
Jotkut tykkäävät tosi irtonaisesti tuntumasta, mutta minulle syvähkö istuin normaalit/isot polvituet on pop nuorten hevosten kanssa. Mistä tällaisen saattaisi löytää ja miltä merkiltä?

Re: Tukeva estesatula

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   23.8.24 11:29:01

Eikö liian sitova satula ole vaarallinen, varsinkin nuorten hevosten kanssa? Tai ehkä mulla on kenttäratsastuslasit liian syvällä päässä :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.8.24 11:39:50

Mä olen nähnyt kerran tällaisen estesatulan jossa on ihan valtavat tuet. Ei näyttänyt lainkaan vaaralliselta.
Itse suosin uitenkin enemmän ihan rehellistä opettelua ratsastamaan, ilman mitään kuppipenkkejä, isoilla polvituilla ja erikois jalustimilla. Tämä nykyinen pelleily on lähtenyt ihan käsistä...

Lähettäjä: EEE 
Päivämäärä:   23.8.24 13:11:55

Kaverilla on Prestige venezia ja se on mielestäni suorastaan epämukavan kuppimainen ja sitova. Liikutin hänen hevosta pari viikkoa ja inhosin sitä satulaa ihan sydämeni pohjasta.

Itse suosin nuorten kanssa pienitukisia, mielellään flat seat-satuloita, joista on helppo nousta kevyeen istuntaan. Butet, equipe ym.

Lähettäjä: Lori 
Päivämäärä:   23.8.24 13:15:48

Prestige Venezia tai Elastic Professional.
Kieffer Norbert Koof.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.