Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kinesioteippi joka kestää hevosessa

Lähettäjä: moi 
Päivämäärä:   22.8.24 21:24:28

Mitä kinesioteippiä suosittelette käyttämään hevosille? Rocktape tiedossa, mutta sitä taitaa saada vain tilaamalla, joten kiinnostaisi muutkin teipit jotka kestää karvassa.
Ihmisten teipeistä ilmeisesti suositellaan veden/uinninkestävää, mutta jokaisessa paketissa väitetään niin vaikka ei kestäisi kuin yhden suihkun ajan.. Joten kaipaisin neuvoa mistä lähteä etsimään oikeasti hyvää

Kiinnostaa ihan sen takia, kun teippaaja tulossa näyttämään kuinka voin omaa hevosta teipata, häneltä saan eka teippaukseen teipit mutta sitten hankittava itse :) Teippaaja käyttää juurikin rocktapea, joten ei osannut suositella muita

  Re: Kinesioteippi joka kestää hevosessa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.8.24 21:35:08

Teipattava kohta pitää ainakin pestä ja kuivata huolellisesti. Pölyiseen karvaan ei tartu mikään.

  Re: Kinesioteippi joka kestää hevosessa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.8.24 00:26:16

https://shop.ltec.fi/tuote/rocktape-equine-logo-teippi/ kai tota muullakin kuosilla on.

  Re: Kinesioteippi joka kestää hevosessa

Lähettäjä: Pata 
Päivämäärä:   23.8.24 07:44:04

Luulin, että tämä humpuuki olisi jo mennyt ohi.

  Re: Kinesioteippi joka kestää hevosessa

Lähettäjä: just 
Päivämäärä:   23.8.24 07:56:27

Rocktape on ollut ehdottomasti paras näistä mitä merkkejä olen kokeillut, joten suosittelen sitä ehdottomasti. Idea on se, että kiinnittämisessä pitää olla huolellinen. Teipit pitää kyllä tilata, mutta ne tulevat yleensä todella nopeasti. Rocktapella on sitä Equine-hevosteippiä, mutta myös ne ihmiselle tarkoitetut H2O-vedenkestävät on pysyneet hyvin hevosellakin.

  Re: Kinesioteippi joka kestää hevosessa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.8.24 07:59:54

”Luulin, että tämä humpuuki olisi jo mennyt ohi.”

Jännä, että kaikki a) mitä ei itse ymmärrä, b) mihin ei ole itse perehtynyt on aina humpuukia. XD Kinesioteippauksen vaikuttavuudesta (ihmiselle tai hevoselle) on tehty useita tutkimuksia. Kannattaa ehkä perehtyä aiheeseen ennen kuin alkaa huudella.

  Re: Kinesioteippi joka kestää hevosessa

Lähettäjä: Qw 
Päivämäärä:   23.8.24 08:10:06

Voi mitä tietämättömyyttään Pata osoittaakaan.

  Re: Kinesioteippi joka kestää hevosessa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.8.24 08:50:40

Mä käytin ennen Vetkinin teippiä, joka oli mun mielestä paras. Sitä vaan ei tuoda enää suomeen mikä on kyllä harmi.

  Re: Kinesioteippi joka kestää hevosessa

Lähettäjä: Kokematon 
Päivämäärä:   23.8.24 09:49:57

Sori tyhmä kysymys, mutta miten nuo irtoavat hevosesta? Ja ihmisestäkin?

  Re: Kinesioteippi joka kestää hevosessa

Lähettäjä: Pata 
Päivämäärä:   23.8.24 09:52:00

Teippiä karvan päälle, joopa joo.

Laittakaapa sitten tietämättömälle infoa, kuinka toimii ja mitä vaikutusta karvan päällä olevasta teipistä on.

  Re: Kinesioteippi joka kestää hevosessa

Lähettäjä: Osto 
Päivämäärä:   23.8.24 19:50:41

Jos et halua/voi netistä tilata (?)niin osta joltain jälleenmyyjältä... Me ostetaan hierojalta samalla kun käy hoitamassa ja teippaamassa niin saa hyvin jatkettua hoitoja ja muutenkin vinkkejä. Ei ole kyllä muita kans tiedossa kuin Rocktape

  Re: Kinesioteippi joka kestää hevosessa

Lähettäjä: Qw 
Päivämäärä:   23.8.24 22:36:37

Ota Pata selvää. Sivistä itseäsi. Tietoa kyllä löytyy jos vain haluaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.