Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suosittele urheilukelloa

Lähettäjä: Ap 
Päivämäärä:   22.8.24 19:39:40

Mitä urheilukelloa käytät ratsastaessa?
Kehu tai hauku omaasi. Käyttö olisi kentällä/maneesissa ratsastus, ja juoksu.

Yritin kaivaa vanhoja ketjuja, muttei oikein löytynyt.

Re: Suosittele urheilukelloa

Lähettäjä: Harrastelija 
Päivämäärä:   22.8.24 20:07:28

Itsellä toiminut Polarin tuotteet hyvin, kestävät myös paskaa ja ovat vesitiiviitä. Tallikäyttöön en ottaisi kelloa, joka ei ole vesitiivis (eli siis kelpaa myös vaikka uimiseen). Ehdottomasti silikonirannekkeella niin helppo putsata.

Myös Garminin kellot vissiin ihan jees.

Mitään superhienoa kosketusnäyttökelloa en hommais jos oikeesti tarkoitus, että voi olla tallilla ranteessa kuten itsellä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   22.8.24 20:48:27

Polar ignite 2 toiminut muuten erinomaisesti, mutta välillä kun yritän aloittaa treeniä sanoo vain ”odota” ja miettii minuutin pari. Voi olla että tallilla vaan vöhön huonommat yhteydet. Hommasin vielä näyttöön panssarilasin, niin ei hajoa. Mittaa ihan minulle riittävällä tarkkuudella ratsastuksen. Helppo putsata.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.8.24 21:44:54

Mulla Polar Vantage V ja erinomainen. Ostin joskus kellovertailun ja Polar päihitti muut merkit jatkuvan sykeseurannan ja rannesykeseurannan tarkkuuksissa. Polar tulee olemaan seuraavakin, hinta-laatusuhde kohdillansa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.8.24 22:01:29

Polar vantage m2

Päivämäärä:   22.8.24 22:52:32

Ollut polar ignite ja polar ignite 3. Hyvin on kestäneet tallilla ja data pääosin ihan oikean oloista. Mutta ratsastuksesta antaa kyllä liikaa aktiivisuutta.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   22.8.24 22:55:29

Eikö kellään ole kokemista Garminin kelloista?

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   22.8.24 23:11:44

.; toimiiko gps? Luin erään koekäytön ja haukkui gepsin täysin. Itellä vanha m400 ja näyttää hevosen loikatkin.

Päivämäärä:   22.8.24 23:24:25

Garmineissa ei ole ratsastusta. Venu 2s löytyy ranteesta, vaihan takaisin polariin, kunhan tästä aika jättää. Polar oli ennen.

Lähettäjä: P o l a r 
Päivämäärä:   22.8.24 23:27:47

Ehdottomasti Polar! Luotettavin sykeseuranta testien mukaan ja voin vahvistaa, että piti paikkansa. Poljin rasitusekgn ja Polarin kello oli tasan 2 lyönnin tarkkuudella samaa mieltä kuin kunnon mittalaitteet. Olin ällistynyt. Muutenkin on hyvä kello ja toiminut moitteetta aktiiviliikkujalla.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   22.8.24 23:31:38

Garminilla on kyllä horse riding app, jonka voi asentaa eri kellomalleihin.

Lähettäjä: Pölö 
Päivämäärä:   22.8.24 23:54:52

Mulla Garmin Venu 2S, ja oon tykännyt tästä. Tätä ennen oli Polar Ignite 2, mutta en vaan koskaan oppinu tykkäämään Polarin käyttöliittymästä (sitä edeltänyt kello oli myös Garmin). En tiedä oliko mun Polar joku maanantaikappale, mutta se oli aika epäluotettava eikä esim. nopeita sykehuippuja mitannut ollenkaan.

Garmin on ollut luotettava ja toimintavarma, akunkesto on edelleen hyvä vaikka kello on jo 2,5 vuotta vanha. Muutenkin kestävä kello, jossa ei juuri käytönjälkeä näy, vaikka en ole mitenkään säälinyt. Kestää myös vettä, pazkaa ja pakkasta 

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.