Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Wienin esp ratsastuskoulun aamuharkat

Lähettäjä: pf 
Päivämäärä:   22.8.24 13:10:18

Onko joku käynyt Wienin espanjalaisen ratsastuskoulun aamuharjoituksia katsomassa? Olen lähdössä sinnepäin reissuun ja kiinnostaisi mennä tuonne. Kokemuksia? Aikataulun suhteen kiinnostaa että miten ajoissa paikalle pitäisi mennä? Millainen näkyvyys noilta 2-kategorian paikoilta on?

  Re: Wienin esp ratsastuskoulun aamuharkat

Lähettäjä: muija 
Päivämäärä:   22.8.24 13:22:11

Olen käynyt ja erittäin kiinnostava, kiinnostavampi kuin varsinainen näytös, koska harjoituksissa näkyy hevosia koulutuksen eri vaiheilla, eri ikäisiä.
Mä mentiin jonottamaan lippuja sille ovelle ehkä tuntia ennen, vuosi sitten syyskuussa.

  Re: Wienin esp ratsastuskoulun aamuharkat

Lähettäjä: mama 
Päivämäärä:   22.8.24 15:54:41

Mielestäni myös hauskempaa kuin varsinainen näytös. Se oikea esitys on hieno Apassionata show, täydellinen.
Mutta aamuharkoissa on nuoria hevosia, nuoria ratsastajia. Molemmat totuttelevat töihin, siinä on sellaista autenttisuutta, mutta vapautunut tunnelma. Saa tehdä virheitäkin.

Kaikllta paikoilta näkee hyvin, iso maneesi, jossa tapahtuu eri kohdissa juttuja.
Ja sekin on hienoa, kun hevoset tuodaan tallilta aamulla maneesiin. Liikenne pysähtyy, turistit tuijottavat onnellisina ja paikalliset hyrisevät ylpeydestä; joo, voi ei, tämmöistä tää elämä on täällä Keski-Euroopan urbaanissa sykkeessä...hevosia... kakkaa..maalaishajua

  Re: Wienin esp ratsastuskoulun aamuharkat

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   22.8.24 18:40:26

Suosittelen myös sitä tallikierrosta! Se oli kiva!

  Re: Wienin esp ratsastuskoulun aamuharkat

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   22.8.24 19:11:38

Suosittelen ostamaan aamuharkkoihin paikkaliput etukäteen netistä tai sitten paikanpäällä päivää ennen. Paikkoja on kuitenkin rajattu määrä. Parhaat paikat sivuilla sisääntulon päädyssä.
Aamuharkoissa on eri ikäisiä hevosia, ei pelkästään nuoria. Samoin ratsastajia on eri ikäisiä.
Opastettu kierros myös suositeltava. Käydään maneesissa kiertämässä ja katsomassa pihalla oleva entinen maailman suurin kävelytyskone (arabit rakensivat suuremman). Tallissa käydään satulahuoneessa ja osassa tallia.
Ja tosiaan oriit ovat Wienissä noin 8 viikkoa kerrallaan ja vaihdetaan sitten Piberiin. Muistaakseni yhteensä oreja on 120.

  Re: Wienin esp ratsastuskoulun aamuharkat

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   22.8.24 19:40:40

Olen käynyt, tavallisena aamupäivänä ei tarvinnut varailla mitään, ja hyvin mahtui. Vaihdoin välillä paikkaakin maneesissa.

  Re: Wienin esp ratsastuskoulun aamuharkat

Lähettäjä: pf 
Päivämäärä:   23.8.24 16:57:10

Kiitos vinkeistä! Varataanpa varmuudeksi liput etukäteen niin varmasti pääsee.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.